Publicitat
Política · 8 de Maig de 2018. 12:15h.

Més de cent denúncies per presumpte "adoctrinament"

Levy: "el PP no es quedarà impassible mentre hi hagi un sol cas"

Més de cent denúncies per presumpte "adoctrinament"

El PPC presentarà una proposta de resolució al Parlament en "contra l'adoctrinament a les aules i la falta de neutralitat en el procés d'aprenentatge dels alumnes a Catalunya".

La diputada popular Andrea Levy ha explicat que ja són 134 casos els que s'estan analitzant per part de "l'alta inspecció" i ha anunciat que demanaran que la Generalitat es personi "a les causes de discriminació per raons ideològiques" a les aules i una "possible inhabilitació" dels professors que facin adoctrinament.

Levy ha manifestat que "el PP no es quedarà impassible mentre hi hagi un sol cas de possible adoctrinament perquè no es produeixi cap episodi lamentable d'assetjament a les escoles catalanes".

També ha anunciat que demanaran la compareixença del Síndic de Greuges Rafel Ribó per "saber del costat de qui està" perquè, segons ha dit, actua amb "condescendència i mirant cap a un altre costat". "Està del costat de la imposició ideològica o del costat dels alumnes", ha denunciat.

Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#8 pepe, andorra, 09/05/2018 - 15:34

estos peperos, como siempre, diciendo lo contrario de lo q hacen.....Si esto lo dice esta señora es pq han visto las encuestas....Por cierto, de la situacion en Valencia, Baleares y Galicia, los responsables son los del PP q han ido abriendo las espitas al separatismo a cambio de nada o a cambio de cuatro votos en el parlamento para unos presupuest

#7 Borrell ll, Girona, 08/05/2018 - 17:21

Els meus fills el dia de Sant Jordi, van tornar a casa amb globos i enganxines de Cs. Adoctrinament a l'escola, si. El ministro de educación només governa per una part dels catalans ? Discriminació i imposició ideològica. Quin escàndol. On hem de denunciar ?

#7.1 Montesquieu, Barcelona, 09/05/2018 - 09:26

iI ens vols fer creure ques aquests globus i enganxines els hi van donar a l'escola?

#7.2 pepe, andorra, 09/05/2018 - 15:35

hola purrianoooo, q tal todo? tus padres bien? ya puedes cambiar de nick, ya, q tu forma de escribir, eso, no puedes cambiarlo asi como asi...Y se te nota a la legua...

#6 Eduardo González Palomar, Manlleu, 08/05/2018 - 15:35

¿Quién decía que en Cataluña no hay adoctrinamieno en las esculeas (1919 fotos relacionadas con el adoctrinamiento político en las escuelas de Cataluña)?: https://www.flickr.com/photos/100929805@N07/albums/72157663257244562

#6.1 Borrell ll, Girona, 08/05/2018 - 17:49

El 99 % són fotos fora de les escoles, i la resta no es sap.

#6.2 pepe, andorra, 09/05/2018 - 15:31

y la pancarta de por una escuela de todos, la escuela en catalán? Eso también? Yo me consuelo pq el alma de mis hijos no sera vuestra jamas de los jamases, pero los q se han quedado alli abajo no van a tener esa suerte q yo me he buscado al exiliarme en Andorra para q mi hijo no sea adoctrinado en la escuela.

#5 Blake, Barcelona, 08/05/2018 - 14:49

Primero Habría que quitar lo de presunto y segundo lo de las comillas.

#4 Albert-BCN, BCN, 08/05/2018 - 14:45

Soc pare, i els que som de l AMPA tots ens coneixem i saben de quin peu calça un i altre. Conec pares que se'ls veu el llautó d'una hora lluny i puc dir que molts fills ja venen adoctrinats de casa seva, tant d'un cantó com de l 'altre. No siguem hipòcrites sisplau..... El que el papi es de CS doncs....ja sabem que passa o indepe, també.......