Publicitat
Política · 16 de Desembre de 2020. 18:48h.

Més de quatre anys de presó per un independentista de Madrid

El jutge considera que Dani Gallardo va colpejar “per l'esquena i de manera violenta" un policia

Més de quatre anys de presó per un independentista de Madrid

El jove detingut en les protestes que hi va haver a Madrid en contra de la sentència del procés, Dani Gallardo, de 23 anys, ha estat condemnat a quatre anys i mig de presó. D’aquests, un any són per desordres públics i tres anys i mig per atemptat contra l'autoritat.

Gallardo haurà d'indemnitzar amb 2.100 euros un agent de policia i, juntament amb la seva companya, l'Ajuntament de Madrid amb 3.500 euros. També hauran de pagar tres cinquenes parts de les costes processals.

En el judici, Gallardo va negar haver agredit cap agent de policia i va afegir que ni tan sols va participar en les protestes contra la sentència. El jutge, però, ha assumit la tesi de la Fiscalia i considera provat que Gallardo va colpejar un dels agents "per l'esquena i de manera violenta".

El ministeri públic demanava per a Gallardo sis anys. El jove ha estat més d'un any en presó provisional i el 17 de novembre va quedar en llibertat provisional a l'espera de sentència.

Publicitat
Publicitat

42 Comentaris

Publicitat
#22 FRANCESC X. LÓPEZ VEGAS, girona, 19/12/2020 - 19:20

Me sap greu, per ells, que es van deixar enganyar................els enganyadors haurien de pagar per ells............i, per contra, estan cobrant entre 7 i catorze mil euros al mes nostrs

#21 Historias maravillosas, del País de la Piruleta, 17/12/2020 - 17:34


"...y cuando el pequeño Purri estuvo en el Carnaval de Cádiz, le dieron el premio al mejor disfraz, aunque lo curioso es que no se había disfrazado..."

"Las aventuras del pequeño Purri -turismo cultural-", Eds. Tabarneses Reunidos, Barcelona, 2020

#20 Veciana, Barcelona, 17/12/2020 - 15:28

Q.L.D.P.C

#20.1 Blas de Pedo, Bcn, 17/12/2020 - 16:02

PTA ESPANYA
Jijijjji jijijiji

#20.2 Decebut, bcn (tbn), 17/12/2020 - 17:24

Sí, Espanya la pta.; Francia, el fco. francés; Reino Unido, la lbra. esterlina; Alemania el mco. alemán, etc...

Muy bien, Purri!

#20.3 Decebut, bcn (tbn), 17/12/2020 - 17:25

Las monedas que había antes del euro! Muy bien, Purri, qué buena memoria!

#20.4 Veciana, Barcelona, 17/12/2020 - 17:36

#20.1

Q.T.D.P.C.A.T.T

#19 David, FOLGUEROLES, 17/12/2020 - 15:16

Y este fulano ha tenido la suerte de delinquir en España. De haberlo hecho en los EEUU, por ejemplo, le hubieran caído ocho años, como mínimo, en una prisión de máxima seguridad. Y no digamos ya en Irán, le hubiesen colgado de una grúa. Y encima tenemos que oír a los independentistas decir no se qué que estamos en un Estado sin condiciones.

#18 Menjamela Grandi, Anapurna, 17/12/2020 - 11:31

Este individuo es gaditano, ¿no?
"El hombre andaluz no es un hombre coherente, es un hombre anárquico. Es un hombre destruido (...) es, generalmente, un hombre poco hecho, que pasa hambre y vive en un estado de ignorancia y de miseria cultural, mental y espiritual."
- Jordi Pujol i Soley (1958)
Bueno, gaditano y del género ton to seguro.