Publicitat
Política · 7 de Setembre de 2021. 15:45h.

"Milers" de represaliats, segons el Govern

La Generalitat inclou els suposats mil ferits en la llista oficial de 2.850

El Govern de la Generalitat inclou els suposats ferits del referèndum de l’1 d’Octubre del 2017 entre els independentistes “represaliats” per part de l’Estat. Malgrat la decisió del Tribunal Europeu de Drets Humans d’avalar l’actuació policial de la data esmentada, l’Executiu no pensa replantejar-se el recompte.

La portaveu del Govern, Patrícia Plaja, ha assegurat que “el Govern ha parlat en diferents ocasions de 3.000 persones represaliades, és possible que la xifra balli, possiblement cap a l’alça, però no és una xifra que nosaltres haguem de puntualitzar cap avall”.

“Perquè el que sí que és una realitat és que són milers les persones que han patit aquesta repressió”, ha afegit la portaveu. També ha dit que durant la reunió del Govern “no hem tractat” aquesta resolució d’Estrasburg.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#10 Nicolás, Cabrera de Mar, 08/09/2021 - 09:12

Me acabo de cruzar con un guardia civil y me ha mirado mal. Quiero ser un represaliado.

#9 Albert, Barcelona, 08/09/2021 - 01:19

En aquells dies hem varen sancionar per no portar el cinturo. Si us plau, que hem posin a la llista de represaliats.

#8 Capit@n España, Purgandus populus!!, 07/09/2021 - 22:01

Encara trobo que els van estomacar poc....Ves !!!!!
Sobretot als capitostes...que aquell dia no va apareixer ni un.

#7 Purria lazi, Mollerussa, 07/09/2021 - 18:44

Después de que el TEDH se les haya orinado encima estos ineptos siguen con su matraca. Seguro que en la lista han incluido a la Marta Dedosrotos y Mamellassobadas, que todo hace bulto.

#7.1 Fanny, Vilanova, 07/09/2021 - 20:11

Ya está el voxero de turno dando argumentos profundos y sesudos, propios de una meditación larga y pacífica mientras piensa en perseguir chicos que van por la calle cogidos de la mano.

#7.5 Purria lazi, Mollerussa, 08/09/2021 - 08:55

Fanny, me impiden responder a tu mensaje para acercar posturas. Que digo yo que si el ex-obispo de Solsona y la escritora erótico-sa tánica pudieron, nosotros dos también podríamos. Va Rius, enróllate y publícame al menos este.

#6 Xifres chene, Barcelona, 07/09/2021 - 17:20

Bueno ja sabem com fan anar les xifres la Chene, quan els hi convé, les eleven al quadrat, al cubo (o cub), o a la enèsima potència