Publicitat
Política · 7 de Juliol de 2017. 12:42h.

Millo: “a Catalunya mai no hi haurà un referèndum"

Carlos Carrizosa considera que "no serà necessari l’article 155"

Millo: “a Catalunya mai no hi haurà un referèndum"

El delegat del Govern a Catalunya, Enric Millo, després de declarar davant el TSJC per la querella contra els membres de la mesa del Parlament, ha manifestat que "a Catalunya mai no hi haurà un referèndum d'independència ni una legalitat paral·lela. Estan enganyant al conjunt de la població".

Millo considera que "en el seu moment la presidenta del Parlament i alguns diputats van intentar situar-se per damunt de tothom, per damunt de la legalitat vigent. Cap ideologia, cap partit, cap diputat està per sobre de la llei i per sobre de l'estat de dret, que ens obliga a tots a respectar aquestes regles de joc".

"Hi ha un intent de l'actual govern de la Generalitat de portar a terme un acte que està fora del marc normatiu vigent, i pretén fer-ho a través de l'aprovació d'una llei, per intentar vulnerar la legalitat vigent, no es pot fer una llei per pretendre vulnerar el marc legal vigent".

Millo s'ha preguntat "si els grups parlamentaris que donen suport al govern, saben perfectament que aquesta llei mai formarà part del cos normatiu vigent, perquè insisteixen en aquest camí?, sabent que no portarà enlloc, que només comportarà confrontació i divisió. Que estan buscant? pretenen provocar?”

Per la seva banda, el portaveu de Ciutadans al Parlament Carlos Carrizosa, considera que "no caldrà arribar a l'article 155 de la Constitució, ja que hi ha molt recorregut abans d'arribar”. En relació al cas Forcadell i els altres membres de la mesa del Parlament ha dit que "tant de bo no ens haguessin de veure en aquestes circumstàncies, ni ens agrada veure que hi hagi persones d'una institució de tanta importància en procediments judicials, per altra banda volem deixar clar que ningú està per sobre de les lleis".

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#5 Karhu, Bcn, 07/07/2017 - 23:06

De los guionistas de "no se celebrara ninguna consulta" ahora llega...
No tubieron cojones de que les sacaran esa foto con algo que consideraron una barbacoa de amigos, y los tendran con esto xD

#4 blablaybla, Vic, 07/07/2017 - 16:59

Menos hablar y mas hacer . Que ya os colaron un gol el 9-N y os falta un poco mas de inteligencia . Y sobre todo ACTUAR . Teneis jueces , policia , ejercito , UE , ONU . ¿Dejariais actuar así a un choricillo de tres al cuarto?

#3 joan, manresa, 07/07/2017 - 16:34

Sr.Millo..,"mai", no digui "mai..."".Sigui una miqueta inteligent..,estem com estem per una manera de fer del President del Govern,Sr.Rajoy,del PP..,i del PSOE..,la politica de practicar "terra cremada"sobre qui varen perdre la guerra...,ens a portat al poble catalá a ser vasalls i esclafats per las botas dels guanyadors...,Res no dura 300 anys.

#3.1 Alejandroc, Barcelona, 08/07/2017 - 06:35

Joan. Hay que reconoceros un arte especial para la mentira. ¿Cuando vivió Catal. con más esplendor económico y social que con Franco? ¿Cuando se invirtió más en Catal. que durante la dictadura? Lo único que nos prohibieron fue el catalán en las instituciones y la libertad de expresión contraria al Régimen como al resto de españoles

#2 Alejandro, Barcelona, 07/07/2017 - 13:10

Por mucho que se empeñen algunos en que indepens en que se aplique y en que los tanques rueden por la DiagonaL, NO SUCEDERÁ.
Hoy El País informa sobre otro chanchullo millonario de J. Pujol Ferrusola con el vertedero de Cruilles en Girona ¡¡Qué familia tan patriotera, uy, perdón, patriota.!!

#2.1 pepe.----, andorra, 07/07/2017 - 14:06

Es evidente q el gobierno usa el pais para filtrar dossieres, por algo soraya cambio deuda por acciones cuando dicho diario deberia haber cerrado. A saber q favores le habra dado a los acreedores del grupo prisa a cambio de q se dejen la pasta en semejante pestiño. Q tiempos cuando en España existia prensa libre...

#2.2 Alejandro, Barcelona, 07/07/2017 - 14:44

Pero qué dices pepe. Cómo te escandalizas si en Catalunya la prensa, TV, y radio afines al procés llevan años subvencionadas? Estpy en contra de las subvenciones pero si tengo que elegir, prefiero que subvencionen a quien destape las corrupciones vengan de la cloaca que sea y no subvencionar por ocultarlo y callarlo.

#1 Escèptic, Bcn, 07/07/2017 - 12:51

És lo que hay, "mai", ni diàleg ni tonteries.. doncs poques opcions deixen la veritat