Publicitat
Política · 9 de Setembre de 2014. 18:14h.

Millo anuncia la imputació "imminent" de l’exdirector general de Telecomunicacions

I també d’un treballador del Cesicat

Millo anuncia la imputació "imminent" de l’exdirector general de Telecomunicacions

Una imatge del portaveu del PPC al Parlament, Enric Millo

El portaveu del Partit Popular de Catalunya (PPC) al Parlament, Enric Millo, ha anunciat la imputació “imminent” de l’exdirector general de Telecomunicacions de la Generalitat, Carles Flamerich i també d’un treballador del Cesicat.

“Estem al corrent de la recent imputació de l’exdirector general de Telecomunicacions de la Generalitat i d’un treballador del Cesicat per un presumpte delicte d’intersecció, per tant d’espionatge, novament, de correus electrònics”, ha apuntat.

Millo ha dit que “estarem atents als esdeveniments que es puguin produir a partir d’aquesta imputació per si en algun moment haguéssim d’adoptar alguna acció política al respecte”, a més d'afegir que “de confirmar-se judicialment aquestes acusacions estaríem davant un altre cop d’un cas molt greu d’espionatge en el marc del Govern”.

El portaveu dels populars catalans ha assenyalat que “seria oportú que el conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, i responsable del servei d’espionatge català, el Cesicat, i alhora presumpte espiat, donés el seu parer”.

En aquest sentit, Millo ha subratllat que “si no ho fa, que no pateixi que el PPC el convidarà que ho faci en seu parlamentària”, ha afegit.

Carles Flamerich va ser destituït el novembre de 2013 com a director general de Telecomunicacions i Societat de la Informació, que gestiona el Cesicat, i va ser substituït per Jordi Puigneró. Flamerich és el president de la Sectorial TIC de Convergència (CDC).

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#17 Rocaguinarda, Vic, 10/09/2014 - 06:13

Millo, et vas passar al PP per 30 monedes.

#16 Marc3, Barcelona, 10/09/2014 - 03:52

això és gravísssssim! (to Nunyez al Crackovia) PAREU LA INDEPENDÈNCIA!
I com se n'ha assabentat? té un fiscal de confiança? o 2? o li ha dit el ministre de l'interior?

#15 spanish, Madrid, 10/09/2014 - 03:44

a la preso...en cel.la aillament estos forkos es posen a plorar perque no els deixen anar a esquiar.......canten aviat son indepes de cap de setmana

#14 Carles, Barcelona, 09/09/2014 - 21:00

A los trolls de e-noticies: cuando el sabio señala la luna, el necio mira el dedo. Nada más que añadir.

#14.1 Xipolleig, Barcelona, 09/09/2014 - 21:59

¿ I per a tu on és la lluna, amic Carles, una imputació d'una persona que ha tingut càrrec públic, que no nego la gravetat, o bé si realment existeix separació de poders i un diputat al Parlament es permet el luxe de dir qui serà imputat abans que surti la interlocutòria judicial ?.

#14.2 Carles, Barcelona, 09/09/2014 - 23:27

Pues añado, primero Millo no es poder ejecutivo, ese lo ostenta más o menos Mas. Segundo, gracias a la pluralidad informativa de los medios públicos catalanes que ocultan hasta lo inocultable, la oposición se ve obligada a usar el Parlament como altavoz.¿Ese es el páis libre donde quieres vivir?

#14.3 Xipolleig, Barcelona, 10/09/2014 - 09:54

T'imagines un senador dels Estats Units, o un diputat britànic o un de l'Assemblea Francesa o del Bundestag alemany, anunciant que una persona serà imputada abans de sortir la interlocutòria.Seria cessat pel partit immediatament.
És la Catalunya espanyola que vols ?, on és l'estat de dret ?

#14.4 Xipolleig, Barcelona, 10/09/2014 - 10:00

Per cert l'ACN ahir ho deia, després que ho digués el jutge Millo. Ah no, que no és jutge, és diputat !!.
Caram què estrany, això dels integristes espanyols cada cop és més semblant a la Cuba castrista, prohibeixen presentacions de llibres, espien a la gent, anuncien imputacions judicials..

#12 Guillem, PPCC, 09/09/2014 - 20:22

La no separació de poders no és que sigui evident...és que ens ho diuen a la cara!

ESCANDALÓS!