Publicitat
Política · 4 d'Agost de 2012. 11:03h.

Millo dóna un ronyó a la seva dona

La vida de la seva esposa depenia d'un trasplantament

Millo dóna un ronyó a la seva dona

Millo, en una imatge d'arxiu

El portaveu del PPC, Enric Millo, va ser intervingut dijous a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona, per a poder donar un ronyó a la seva dona, Montserrat Viñas, que pateix una malaltia renal crònica i la seva vida estava pendent d'un trasplantament.

Millo, que va renunciar al seu escó al Congrés per poder ser operat, descansa ja a planta al costat de la seva esposa, que també ha estat ja intervinguda. La parella està estable i evoluciona bé.

El diputat estarà ingressat una setmana mentre que la seva dona, a la qual li fallaven els dos ronyons -només funcionava el 15% d'un d'ells-, haurà d'estar més d'un mes hospitalitzada.

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#11 Carme, Barcelona, 05/08/2012 - 22:38

Aquestes coses es fan a l'intimitat i no publicament per propaganda política. aquest "senyor" va canviar de camisa per apuntarse als "guanyadors aznaristes" i ara només faltava la publicitat d'una cosa que fariem tots per la parella, fills. pares, germans...... es clar que la dreta es la dreta.

#11.1 Jacme, Bcn, 06/08/2012 - 00:00

Carme:
1) Hi ha coses que faríem tots per la parella, fills, pares, germans, ..., i per bé que sigui així, quan es fa, és digne d'admiració (un ronyó, Carme, un ronyó!)
2) És impossible fer una cosa així a l'intimitat i que no s'acabi sabent, tractant-se d'un diputat més o menys rellevant.

#11.2 Cigronet, SFG, 06/08/2012 - 09:53

Un fet com aquest enalteix les persones, malgrat sigui un membre del PP. La llàstima està en que desgraciadament, d'aquest amor que demostra tenir-ne el cor ple, no n'ha donat ni un bri a Catalunya, abans al contrari, sembla que en vulgui el l'anorreament. Així i tot, li transmeto la meva admiració

#9 Àcrata, Badalona, 05/08/2012 - 01:45

Ells s'estimen molt a si mateixos i als seus. A la resta de la població ens retallen els serveis bàsics sense cap recança i si algú es mor per falta d'atenció, se la sua.

#9.1 Jacme, Bcn, 05/08/2012 - 12:40

Àcrata, un comentari cretí, el teu. Hi haurà moltes ocasions x poder mostrar indignació. Estic a les antípodes del Millo a nivell polític i ideològic,,però valoro el seu gest i els desitjo una bona recuperació.

#9.2 Àcrata, Badalona, 05/08/2012 - 16:25

Jo trobo mes cretí identificar-se amb l'opressor. Només els desitjo que recullin allò que sembren.

#9.3 Jacme, Bcn, 05/08/2012 - 23:51

Deixem-ho, Àcrata, deixem-ho... barreges coses i així no ens podrem entendre.

#8 joan, Osona, 05/08/2012 - 00:27

Us desitjo una rapida recuperacio als dos.

#7 Claüc, Sabadell, 04/08/2012 - 20:33

Escoltant les seves declaracions des de fa temps, el que veig evident és que la vida de la nostra llengua li importa un rave. O al contrari, en desitja la seva mort.
Però ha fet un acte de valentia per la seva dona, i tot es pot perdonar encara que sigui per uns dies.

#6 Cal promocionar aquestes notícies, per refer una societat millor, 04/08/2012 - 18:41

Sr. Millo, amb un ronyó, un cor... però amb dos collons!!

#6.1 Gerard, Barna, 06/08/2012 - 02:13

Caram, d'això se'n diu sentit crític. Sí senyor. Jo em conformaria amb saber que no ha rebut una atenció privilegiada per ser diputat i que ha seguit els mateixos tràmits que la resta de pacients. Ni més ni menys.