Publicitat
Política · 22 d'Octubre de 2012. 12:30h.

Millo i Recoder s'esbatussen a Twitter

Després que el dirigent del PPC afirmi que "CiU aspira a convertir-se en el Bildu d'Euskadi a Catalunya"

Millo i Recoder s'esbatussen a Twitter

Enric Millo i Lluís Recoder

El portaveu del PPC, Enric Millo i el conseller Lluís Recoder han tingut una discussió a la xarxa social Twitter amb missatges creuats arran del resultat de les eleccions basques i les seves possibles conseqüències en les eleccions catalanes del 25-N.

En un primer missatge, Millo ha afirmat que "CiU aspira a convertir-se en el Bildu d'Euskadi a Catalunya, de manera que s'allunya de la centralitat i la moderació". Tot seguit, el conseller li ha contestat que "Enric, vas fort, controla't i, sobretot, escriu el que vulguis, però no t'ho creguis".

El dirigent dels populars catalans li ha respost al dirigent de CiU que "en aquest cas m'agradaria molt equivocar-me, però escric el que veig. Tu ja ho saps".

Finalment, Recoder li ha replicat que "no us adoneu que amenaçant amb les set plagues bíbliques no aneu enlloc? En fi, quan l'adversari s'equivoca no el distreguis..."

Conversa a twitter

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#9 Javi, Girona, 23/10/2012 - 15:17

Este millo no aprende que antes de hablar tiene que llamar a sus asesores ya que el solo no sabe hacer la o con un canuto. Que triste me siento con unos dirigentes como millo en el ppc

#8 Sansito, Barcelona, 23/10/2012 - 14:44

Els catalans de veritat aspirem a ser lliures d'una vegada !

#7 Francesc d'A. Porras, BCN, 22/10/2012 - 17:52

Tremendes les dues respostes de Recoder!!! Millo encara les està buscant.

#7.1 Oriol, Breda, 23/10/2012 - 15:30

Touche... jaque y mate!!

#6 Xipolleig, Barcelona, 22/10/2012 - 16:40

¿ Qué hay de lo Millo ?. Jo si l'hi escrivís l'hi escriuria, "escriu el que vulguis, però sobretot creu-t'ho", pel que diu i per qui ho diu, coneixent la biografia política d'aquest senyor, que ha estat sempre allà on ha trobat "escalfor ".

#5 català, bcn, 22/10/2012 - 13:41

Aquests convergents com es posen. Estan nerviosos

#5.1 marta, Girona, 22/10/2012 - 15:01

No crec que estiguin nerviossos, el que pasa es que coneixen molt be en Millo. recorda que era d'Unió democràtica i que va marxar al PP perque CyU no li donava un dels primers llocs a les llistes, cosa que si varen fer els del PP de Girona. Un altre que només vol primers llocs per tenir un sou.

#5.2 juanola, barcelona, 22/10/2012 - 21:40

Acollonits esteu vosaltres, els del PP i C's... Que fotreu quan passin les eleccions? continuareu amagant el cap sota l'ala fent com si l'independentisme fos intolerable i minoritari. Aviat arrivarà el moment que no podreu alçar més la veu, però només per vergonya, de mentiders que heu arrivat a ser

#5.3 pepe, andorra, 23/10/2012 - 19:06

es q el independentismo es minoritario, CIU jamas dejara el chollo q tiene y si ha tirado por ahí es para ver q tajada puede sacar en forma de dinero, el problema es q el gobierno central ya le ha dicho q no hay un duro y q tiene q espabilar pq no le votan otros presupuestos, por eso tira de farol.