Publicitat
Política · 9 de Febrer de 2017. 17:31h.

Millo replica Puigdemont

El delegat del Govern espanyol diu que “la democràcia espanyola està més sana que mai”

Millo replica Puigdemont

Enric Millo

El delegat del Govern espanyol, Enric Millo, ha respost a Carles Puigdemont afirmant que “la democràcia espanyola està més sana que mai”, després que el president de la Generalitat afirmés aquest dijous al Parlament que aquesta havia “emmalaltit”. Millo ha afegit que la democràcia espanyola és “un referent de moderació, diàleg i recuperació econòmica a tota Europa”.

“No hauria d’insultar-la”, ha afirmat dirigint-se a Puigdemont després de reunir-se a Girona amb directors provincials dels organismes de l’Administració General de l’Estat. El delegat del Govern espanyol també ha convidat al president de la Generalitat a asseure’s a dialogar “per trobar solucions als problemes” i a “recuperar el seny”.

Enric Millo ha recomenat al Govern català que rectifiqui “el rumb de col·lisió”. També ha recordat un recent estudi del CEO on a la pregunta “què creu que és el millor que ha fet la Generalitat en el darrer any?”, un 56,8% dels enquestats responien “no ho sé”. Una dada que, en la seva opinió, hauria de “fer reflexionar” al Govern de la Generalitat.

El delegat del Govern espanyol ha afirmat que la democràcia consisteix en la defensa de la legalitat i les institucions vigents. “La democràcia no va de promoure la desobediència, sinó de respectar l’estat de dret”,  ha afegit. Millo ha fet un balanç “molt satisfactori” de la trobada d’aquest divendres amb els directors provincials, on diu que ha pogut comprovar com “la feina que fa l’estructura de l’Estat a Girona repercuteix en la qualitat de vida de les persones”.  

Enric Millo a la reunió amb directors provincials dels organismes de l'Administració General de l'Estat

Publicitat
Publicitat

50 Comentaris

Publicitat
#6 Galderic, Barcelona, 09/02/2017 - 20:55

´Democràcia sana !!, ha ha ha ha.
Només cal recordar el que han dit gent com Pedro J Ramirez, Losantos, Espada sobre la separació de poders al Regne d'Espanya. Altra cosa és que arran del judicis polítics a l'independentisme , " hagin recuperat la fe ".

#5 Ona, Valls, 09/02/2017 - 20:53

Pobre home, que avorrit que es, tan divertit que es el seu germà independentista Vicens!!

#4 M, Sabadell, 09/02/2017 - 19:48

Y aún estaría mucho mas sana, si no hubiera quien la estuviera perjudicando constantemente, saltándose las leyes bajo un supuesto y falso mandato popular .

#4.1 Karhu, Bcn, 09/02/2017 - 20:59

Hicieron la consulta? No. Hicieron un proceso participativo, que incluso rajoy dijo que no tenia validez alguno, y emparado en una ley catalana aprovada y nonilegalizada. Aqui quien incumple es quien se ha petado 39 sentencias del tc, llamado pp

#3 Laia, Barcelona, 09/02/2017 - 19:19

La democràcia espanyola està tan sana com la boliviana, l'única diferència és que allà persegueixen a la,"Oposición" i aquí a tots els que pensen diferent com els independentistes.

#3.1 PQG, Metrópolis, 09/02/2017 - 20:51

Por supuesto imagino que lo dice por los años de cárcel que piden para Mas y compañía... ah que solo les quieren inhabilitar. Bueno pues porque los independentistas no se pueden manifestar en la calle... a que lo han hecho esta misma semana...

#3.2 PQG, Metrópolis, 09/02/2017 - 20:55

Fuera de bromas Sra Laila me parece muy bien que sea usted independentista, pero no diga que España les oprime ni que no se pueden expresar porque no es creíble, y está comparando una situación terrible, un estado autoritariocon una de simple imperio de una constitución...

#3.3 PQG, Metrópolis, 09/02/2017 - 20:59

Una constitución que rige a más de 40 millones de personas y que para cambiarlas, que sería el único modo de ceder a sus demandas de referéndum, se necesita que voten o darle esa opción más de 36 millones de votantes, cosa que sus políticos no han propuesto...

#3.4 PQG, Metrópolis, 09/02/2017 - 21:02

... Y ese sistema es bastante democrático no le parece??

#3.5 Ortiz, bcn: , 09/02/2017 - 21:53

Indices de las democracias en el mundo; España puesto 17 por delante de Francia, EEUU, Japón o Italia.Bolivia ocupa el puesto 85. ¿Todo el mundo está equivocado Laia?

#2 Karhu, Bcn, 09/02/2017 - 18:20

Sana sana... semana ras semana, saliendo mierda nueva, del partido que forma el gobierno de españa...eso no es estar sano, eso es tener infectadas las instituciones, pero oye tu... eso para empezar

#2.1 Ortiz, bcn.España, 09/02/2017 - 18:48

La democracia española goza de buena salud; puesto 17 en el índice de las democracias de 2016; por delante de Francia, EEUU y Japón. Esto es un dato irrefutable que ni los nacional-etnicistas más fanáticos podéis modificar.

#2.2 Karhu, Bcn, 09/02/2017 - 20:43

Obviaremos el insignificante dato de la onu indicando la violacion de derechos humanos para eso mejor no? Claro que sii! Has visto las novedades de rato, montoro, rey, etc? No vdd?

#2.3 Sandro, Sant Feliu de Guixols, 09/02/2017 - 21:21

Esta estadisticas de donde las sascas, porque hay otros indicadores que no dan el mismo estatus de democracia