Publicitat
Política · 30 de Juliol de 2015. 18:37h.

Miquel Calçada prepara el salt a la política

El periodista deixa les seves responsabilitats al Grup Flaix

Miquel Calçada prepara el salt a la política

Una imatge d'arxiu de Miquel Calçada

El periodista Miquel Calçada ha anunciat aquest dijous la seva “desvinculació personal i accionarial del Grup Flaix” perquè “les noves responsabilitats que s’albiren en el meu futur personal són incompatibles amb la feina que he dut a terme en els últims 24 anys”.

Calçada ha enviat un comunicat apuntant que “d’un temps ençà he anat assumint tasques en l’esfera pública que m’han anat allunyant progressivament de la gestió diària de les emissores”.

En aquest sentit, ha assenyalat que “l’objectiu que m’ha mogut des que tinc ús de raó ha estat contribuir a fer avançar el sobiranisme allà on fos”, afegint que “el Grup Flaix ha estat una gran eina al servei del país”.

Qui va ser Comissari del Tricentenari acaba el comunicat afirmant que “no tinc cap dubte que tots plegats aconseguirem que el nostre país esdevingui finalment un nou estat sobirà”.

Publicitat
Publicitat

57 Comentaris

Publicitat
#46 Yomebajo, Barcelona, 01/08/2015 - 20:56

Echo a faltar a Nuria Feliu...

#44 Arnau_stopTIPP , Vic, 31/07/2015 - 20:51

CORRE CORRE que me dejan fuera de la lista, las subvenciones, y el mamoneo independentista, CORRE CALZADA, Corre

#43 Titot, El masroig, 31/07/2015 - 19:29

Mikimiko no salta ni borratxo... buenu, borratxo potser sí. Borratxo igual salta un pam més que el Laporta.

#43.1 JonovotaréenMikiMoto Andproudofit, Barcelona (España), 31/07/2015 - 21:59

Has de pensar que són molts anys de dedicació a la causa. Recorda quantes vegades va fer servir la televisió pública per referir-se a Espanya com "el país veí" o per fer mofa del bilingüisme, per exemple.

#43.2 Titot, El masroig, 01/08/2015 - 12:35

No m'has entès Jononosequè (o també podria ser que jo m'hagi explicat molt malament): el problema no és que Mikimiko sigui independentista, el problema és la seva corrupgència, la dependènCiU del Molt Honorable Xoriço i els 69 anys bixests que tots plegats porten pilloscant els nostres calés.

#42 Carlos Gomez, Bcn, 31/07/2015 - 15:55

Un mitin amb el mikimoto, el reyes i el sala i martin.
Amb gent aixi es imposible resistirse.

#42.1 Flaviol, Girona, 31/07/2015 - 17:15

I amb música de fons de Ll. Llach.

#42.2 Arnau, Vic, 31/07/2015 - 20:22

quin Païs, deu meu

#41 Rafael.la Cases i Noves, La Silvanya d'Amunt, 31/07/2015 - 15:00

WAO! Albiro que a Catalunya està sortint el sol.
Ahir plovia, però pot ser que en el futur comenci una nova alba. Déjà vu. És la meteorologia.