Publicitat
Política · 30 de Novembre de 2022. 12:00h.

Montero acusa el PP de promoure "la cultura de la violació"

Batet demana a la ministra que retiri l'expressió

Montero acusa el PP de promoure "la cultura de la violació"

La ministra d'Igualtat, Irene Montero, ha protagonitzat una brega en el Congrés amb la bancanda del PP després que hagi acusat el grup parlamentari popular de promoure “la cultura de la violació” per "una campanya a Galícia que diu 'no hauria de passar, però passa'; 'vigila la teva copa en sortir' a Madrid..."

Les protestes del PP han interromput el ple durant diversos minuts, mentre la presidenta de la cambra, Meritxell Batet, reclamava silenci. Després que la ministra conclogués la seva resposta, Batet ha demanat a la ministra que retirés l'expressió que havia emprat contra el grup parlamentari popular pels “excessos en el llenguatge”.

Montero ha al·ludit, en la seva resposta a la presidenta, a una campanya institucional contra la violència de gènere de la Xunta de Galícia que adverteix a les dones –en lloc de posar el focus en els agressors– “culpabilitzant-les” i ha afegit que "no sé com l'anomenen vostès a això”.

La portaveu del PP, Cuca Gamarra, ha demanat la paraula i ha qualificat de “extrema gravetat” les acusacions de Montero i ha exigit a Batet la seva retirada del diari de sessions. “Montero no pot estar asseguda ni un dia més en el Consell de Ministres”, ha reblat.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#17 Leonor, Figueres, 01/12/2022 - 14:47

En lugar de hablar, suelta veneno.

#16 no soy nadie, esplugues de llobregat, 01/12/2022 - 08:42

Esta mañana he visto una noticia que dice que ya hay 200 casos en revisión para reducir penas. ¿A qué esperas monina para dimitir? ah! que ganarse la vida de forma privada está como muy difícil

#15 Rufian & Talegon -Jokes-, La Mina al Pruses, 01/12/2022 - 02:23

Esta corrompida soltando por su boca auténticos desafíos a la cordura. Acusar a un partido de promover las violaciones es de elementos con problemas mentales graves. Debe de ser apartada inmediatamente del gobierno de cualquier gobierno.

#14 Carlos Gomez, amigo del Sebolla, 30/11/2022 - 20:53

Esto es lo que pasa por darle mando en plaza a una Rufiana

Y eso que ya la colocaron en un ministerio que se creo ad hoc, creyendo que asi tendrian neutralizada a esta jumenta fanatica

Nunca jamas hay que subestimar, ni siquiera en fiestas de guardar, la capacidad destructiva de esta desgraciadamente floreciente izquierda woke

#14.1 Carlos Gomez, amigo del Sebolla, 01/12/2022 - 01:07

"Omar Jayyam @OmarJayyan

El Ministerio de Igualdad ha servido para bajar las penas a agresores sexuales, enviar una carta amenazadora a una bodega por anunciarse con un cuadro de un pintor catalán, multar a un panadero por ofrecer un puesto de "maestro panadero" y prohibir los anuncios de muñecas."

#13 Chris, Lleide (RIP Cataluña), 30/11/2022 - 18:30

El ministerio de la igualdad no acierta con el nombre, ni su ministra con el mensaje