El president de la Generalitat, José Montilla, ha refredat aquest dimecres les expectatives d'un imminent traspàs de la xarxa de trens de Rodalies de Renfe, en ser preguntat sobre la visita d'aquest dijous a Barcelona del ministre de Fomento, José Blanco per tractar d'aquest assumpte, entre altres coses.
Montilla no veu les coses tan clares, perquè ha dit que es tracta d'un procés "complex i rigorós", ja que "un mal traspàs ja ho tindríem, però no ho volem". Tampoc no sembla que el traspàs sigui imminent, perquè el president català ha afirmat que s'està intentant, simplement, "desbloquejar" la situació. No ens enganyem", ha assegurat. "Aquest procés serà molt complex i necessitarà molt treball rigorós i un calendari precís". També ha dit que "s'està tardant" en aconseguir una de les peces clau de l'Estatut català "perquè la Generalitat és exigent en les negociacions (...), perquè volem un bon acord".
La visita de Blanco es produeix després que en una reunió mantinguda recentment pel conseller d'Interior i Relacions Institucionals, Joan Saura, amb el ministre de Política Territorial, Manuel Chaves, i el secretari d'Estat de Política Territorial, Gaspar Zarrías, s'indiqués que el traspàs de Rodalies a la Generalitat es faria efectiu en la primera quinzena de juliol.
Publicitat
Política · 6 de Maig de 2009. 19:10h.
Montilla refreda el traspàs de Rodalies
"No ens enganyem, el procés és molt complex", diu el president

Montilla, al Parlament, aquest dimecres, amb la consellera d'Acció Social, Carme Capdevila
¡A por ellos!
Publicitat
Publicitat
4 Comentaris
Publicitat
#4 Jordi, Barcelona, 07/05/2009 - 12:39
Parole, parole, parole
#3 Meliq Salau, Reus, 07/05/2009 - 10:44
Tranquil President, tranquil. No cal que ens refredi, si ja estem congelats des de fa molt temps. O és que vostè creu que estem il·lusionats? Au vinga! A fer la mà! vostè i aquest parell que encara li salven la pell: en Puigcercós i en Saura.
#2 joan, barcelona, 07/05/2009 - 09:27
es que son incapasos de gestionar res no interesen traspasos que comportin gestio ,tot es partit, politica ,viatges i demes coses no productives, i a viure com millonaris.
#1 Andreu J., Santa Coloma G., 06/05/2009 - 22:49
Que no pateixi el "señoritu" que per això te als "coleguitas" d'Esquerra per justificar-lo, defensar-lo i guardar-li les esquenes.