Publicitat
Política · 14 d'Abril de 2012. 11:57h.

Mor el fundador del PP de Tarragona

La formació expressa "el seu profund condol a la família" de Juan Manuel Fabra Vallés

Mor el fundador del PP de Tarragona

Juan Manuel Fabra Vallés

El fundador del PP de Tarragona, Juan Manuel Fabra Vallés, ha mort aquesta passada nit, segons ha informat el PP en un comunicat. La formació ha expressat "el seu profund condol a la família de Juan Manuel, tot posant-se plenament a la seva disposició, de la que va ser casa seva. Gran amic, i estimat per tots, el portarem sempre en els nostres pensaments".

Fabra -nascut a Tortosa el 1950, casat i amb quatre fills- va ser diputat d'Aliança Popular -més tard Partit Popular- per la província de Tarragona a les eleccions generals espanyoles de 1982, 1986, 1989 i 1993. Però el 1994 deixà el càrrec en ser escollit diputat al Parlament Europeu, càrrec que ocuparia fins el 2000. També ha estat membre de l'Assemblea Parlamentària del Consell d'Europa.

El març de 2000 va ser nomenat membre del Tribunal de Comptes Europeu, sent responsable dels Fons Europeus de Desenvolupament (FED). El 16 de gener del 2002 fou escollit president del Tribunal de Comptes Europeu, fins al 15 de gener del 2005.

Publicitat
Publicitat

23 Comentaris

Publicitat
#14 Ana Barajas Arias, jaen, 19/07/2012 - 13:19

Por desgracia, hoy he tenido el infortunio de conocer tu fallecimiento, y me he sumido en un profundo dolor y pesar,, puedo decir con orgullo que siempre has sido mi mentor y referencia política , un espejo en el cual mirarme. Siempre te recordaré. Mi sentido pésame a toda tu familia

#13 CARMEN, SANTANDER, 16/04/2012 - 22:31

Un catalán español, europeo y universal. Con políticos de su categoría las circunstancias por las que atraviesa el país serían bien diferentes. Hasta siempre, te recordaremos y nos servirás de referencia.

#12 Francesc, Badalona, 16/04/2012 - 11:37

Doncs mira. Un enemic menys. Que vols que us digui

#12.1 Tu tocayo, Barcelona, 16/04/2012 - 16:59

El anterior jefe del Estado, de nombre también Francisco, opinaba como tú en estos casos.

#10 jesus, ebre, 15/04/2012 - 16:41

el càrrec més important va ser el de president del tribunal de comptes europeu, més que fundador del partit popular. pero sembla que ven mes aixi

#9 JoanMarti, Abrera, 15/04/2012 - 10:19

Mai vols parlar malament de una persona que ha mort pero aquesta persona, per molt bona persona que fos, anava contra la meva llengua, la meva patria itot el que representa i no s'amagava, aixo vol dir que jo tampoc m'amago i dic el que sempre penso d'aquesta gent, son una colla de traïdors

#9.1 JoanMarti, Abrera, 15/04/2012 - 10:21

i botiflers, aquests no poden ser bones persones quan passan per sobre del altres, si s'ha mort pitjor per ell, que el bombin, que es foti, millor ho hagues fet abans, suposo qiue aixo pensaran de mi quan em mori, no? Doncs au, que es foti ell i el seu partit de renegats

#9.2 Manel, Solsona, 15/04/2012 - 10:59

La gent amb tan poca intel.ligència i mals sentiments com els teu segur que no ens fan falta en aquest món. Que d'odi ja anem sobrats.

Espero que pugues saber realment algun dia el què significa la paraula Amor perquè sino la teua vida seguirà tan buida com fins ara.

#9.3 Jordi, Martorell, 15/04/2012 - 13:05

La estimada Constitució del difunt senyor, en l'article 8.1 diu a efectes pràctics, que a la gent que atempti contra la integritat territorial d'Espanya, com ara jo, se l'ha de matar. Si algú pateix sindrome d'Estocolm, que plori a llàgrima viva aquesta defunció, peró no serà pas el meu cas.

#9.4 JoanMarti, Abrera, 15/04/2012 - 14:47

Mira Manel, segurament no sere tan intel·ligent com tu, ni tan bon cor pero ja estic cansat de posar l'altre galta a tota aquesta colla de faixistes que nomes m'han fet mal a mi i a la meva familia desde fa molts anys, tu tambe posaras l'altre galta a gent com l'Alejo, Mayor Oreja etc etc? t


#9.5 JoanMarti, Abrera, 15/04/2012 - 14:47

Mira Manel, segurament no sere tan intel·ligent com tu, ni tan bon cor pero ja estic cansat de posar l'altre galta a tota aquesta colla de faixistes que nomes m'han fet mal a mi i a la meva familia desde fa molts anys, tu tambe posaras l'altre galta a gent com l'Alejo, Mayor Oreja etc etc? t


#9.7 juan, madrid, 16/04/2012 - 09:44

Creo que no tienes ni idea de lo que dices.. Los que hemos tenido la suerte de tratarlo de cerca sabemos que sí había algo de lo que se sentía orgulloso Juan Manuel era de ser Tortosi y esa lengua que tu dices que el estaba en contra es la que usaba en el día a día.

#9.8 Traidor, Barcelona, 16/04/2012 - 17:03

Traidor es quien en Almendralejo,viene a Barcelona y se hace nacionalista. La mayoría de votantes indepes con de origen no catalán, mirar vuesto árbol genealógico y asustaros. Los catalnes de verdad en su mayoría no nacionalistas. ERC está lleno de Pérez, García y Gutiérrez. El PP de Farba, Vallés.