Publicitat
Política · 7 d'Octubre de 2018. 11:04h.

Mossos aplaudeixen policies nacionals

Al seu pas per la Prefectura de la Via Laietana

Els participants en la marxa dels Mossos d'Esquadra per reclamar la despolitització del cos i més presència d'efectius van dedicar un aplaudiment als seus col·legues del Cos Nacional de Policia, al seu pas per la Prefectura de la Via Laietana, tal com es pot veure al video publicat al twitter de Unió de Mossos per la Constitució.

Uns 4.500 agents de la policia autonòmica catalana es van manifestar pels carrers del centre de Barcelona per "la dignitat i seguretat de tots". La consigna dels manifestants era vestir de negre i no portar banderes ni estelades ni espanyoles.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#21 Lo nen del delta, Amposta, 08/10/2018 - 12:05

Ja ja ja, ya se han reunido todos los quillos de extraradio. no hay ninguno que sepa vestir?

#21.1 Lo Jaumet Torracollons, Xerta, 08/10/2018 - 20:16

Jajajajaa...segur que no porten lo tratje de pana i la barretina per agafar lo tractor com nosaltres jajajaaa...

#20 OVNI, ELX, 08/10/2018 - 09:44

"La Via Laietana", lloc de culte de l'espanyolisme. Temple de la tortura i de la repressió...

#20.1 ORNI, VICH, 08/10/2018 - 11:40

Plaza Cataluña, lugar de culto del cat-nacionalismo. Templo del "nosotros damos porrazos en català y por eso no duelen"..

#20.2 Sergi, BCN, 08/10/2018 - 14:05

Mossos aplaudiendo a la Policia Nacional. Te enteras OVNI?

#20.3 Veciana, Barcelona, 08/10/2018 - 20:14

"Walküre". Ich wiederhole: "Walküre".

#18 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 07/10/2018 - 22:54

Si algún día llega al poder un partido con el suficiente valor para disolver a la Genestappo, espero que los leales como estos sean reintegrados en la GC o PN y que los otros se vayan derechitos al paro o a Bruselas a que los mantenga Trilemont.

#17 Tom, Barcelona, 07/10/2018 - 20:03

Indepes, ya no queda nadie que no esté hasta el gorro de vuestras chaladuras...y ya nadie se calla. Vais a acabar trasquilados. En cuanto caiga Pedrito el cuentista, habrá un 155 largo y perderéis todos vuestros privilegios...que ganas!!!

#17.1 Jordi BR, L'H, 07/10/2018 - 23:34

No hay un sólo sondeo que dé mayoría absoluta a C's+PP, me pueds decir como lo haréis?

#15 Voluntarios Catalanes, Cataluña por España!, 07/10/2018 - 14:31

Cataluña con España. Como siempre fue y como siempre será.

#15.1 Voluntaris Catalans, Setges de Girona, Presa de Tànger, 07/10/2018 - 14:56

Jurem fidelitat eterna a Espanya,
Pàtria comuna i indivisible de tots els espanyols.
Catalunya per Espanya. Visca Espanya!!