Publicitat
Política · 23 de Novembre de 2011. 18:40h.

Múrcia es vanta que "no és Catalunya"

El Govern del PP descarta retallades salarials als funcionaris i el tíquet a la sanitat

Múrcia es vanta que "no és Catalunya"

El president de Múrcia, Valcárcel, amb Artur Mas, en una foto d'arxiu

El conseller d'Economia i Hisenda de Múrcia, Salvador Marín, ha indicat que "la situació de Catalunya no és la de la regió de Múrcia", durant la presentació de les xifres dels comptes de 2012, abans de la seva aprovació pel Consell de Govern d'aquesta comunitat autònoma governada pel PP.

Malgrat aprovar uns números amb un ajustament del 10% i noves mesures d'austeritat, l'executiu murcià no retallarà els salaris dels funcionaris públics ni tampoc posarà en marxa el tíquet sanitari, segons recull La Verdad de Murcia.

Els retalls als pressupostos de Múrcia seran d'uns 400 milions d'euros. Abans de l'anunci, Marín havia mantingut una reunió a Madrid, acompanyant al president de la comunitat, Ramón Luis Valcárcel, amb el president de l'Institut de Crèdit Oficial per aconseguir una línia de crèdit per atendre el pagament a proveïdors.

Marín no va precisar en quines partides s'aconseguirà aquesta retallada del 10 per cent per deixar el pressupost total de la comunitat en 4.370 milions d'euros. Es plantegen també increments del 2,5% en les taxes i preus públics, i la venda d'immobles, entre altres mesures recaptatòries.

Publicitat
Publicitat

53 Comentaris

Publicitat
#25 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 22:54

Segur que els mursians es preocupen la meitat de mi que el que jo m'ocupo d'ells. Bé, és que tampoc no tinc res més a fer. És que estic esperant que el govern de gallecs i mursians del PP ens contesti la proposta de Gobierno Español de Concentración Nacional. I em torna a tocar la guàrdia, uf.

#25.1 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 23:46

Tot. Quan vas començar a treure la ràbia acumulada ho teníeu tot. I ara no teniu absolutament res. Ni en el més dolç dels somnis, escaldat. Apa, ara et toquen les pomadetes, naniiiiiit.

#24 Kropotkin, Vic, 24/11/2011 - 19:11

Es evidente. En Murcia no tienen qeu dedicar ni un euro a la construcción nacional-catalanista. Es toda una pasta lo que nos cuestan los catalanistas ("la tribu escogida por Yahvé")...

#24.1 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 20:07

El saben, aquell que diu que quin animal defeca cagarrutes fosques i rodonetes? Sí, senyor, la cabra. I quin altre fa aquelles immenses ensaïmades de caca? Molt bé, la vaca. Però saps quina és la muntanya més alta de Múrsia? Eh que no? És que amb tu només es pot parlar de merda, Copròfil!

#24.2 Kropotkin, Vic, 24/11/2011 - 20:54

Jua, jua, jua,... ¿Estas irritado? ¿Hemorroides? Jua, jua, jua,...

#24.3 Paco Pil, Hojpitalé, 24/11/2011 - 21:03

Mira, Copro-skin, encara mai no m'has contestat què fas aquí si s'hi viu tan malament. Ara tens un altre mònguer com tu que és diu Víctor. Podeu fer tots dos una fugida romàntica a Múrcia i fundar una família (a no ser que el vostre estimat PP revoquin el matrimoni homosexual).

#23 Joan, Barcelona, 24/11/2011 - 15:34

Home, afortunadament Múrcia no és Catalunya; aquí parlem dues llengües correctament: la nostra i la del país veí, mentre que a Múrcia no saben parlar ni la seva. Aquella gent han estat, són i seran sempre un desastre en tot.

#22 Ramon, Barcelona, 24/11/2011 - 15:14

Alcantarilla. Com per anar-hi.

#21 pagano, el masnou, 24/11/2011 - 13:27

quin es el nivell de gilipollez necesari per ser politic del PP?

#21.1 L'OS DEL PIRINEU, EL CEL, 25/11/2011 - 00:46

El mateix que per ser politic del PS(O)E. Curiós, molt curiós això de les comparacions.