Publicitat
Política · 15 de Març de 2023. 10:10h.

Nervis a Esquerra amb les municipals

Relliscades de Rufián i d'Ernest Maragall

Nervis a Esquerra amb les municipals

El candidat d'ERC a l'alcaldia de Barcelona, Ernest Maragall, i el de Santa Coloma de Gramenet, Gabriel Rufián, han evidenciat els darrers dies nervis de la formació republicana de cara a les eleccions municipals del pròxim 28 de maig.

La llista de suports "Maragall, més que mai" que va presentar l'alcaldable d'ERC el passat 1 de març se li va girar en contra l'endemà quan quatre de les personalitats es van desvincular del candidat republicà.

L'escriptor Jordi Amat, l'advocat i exregidor socialista Ramon García-Bragado, el codirector del Primavera Sound i la Sala Apol·lo, Alberto Guijarro, i el coordinador de la Creu Vermella a Catalunya, Enric Morist, es van desmarcar de la llista difosa per Esquerra en un comunicat.

Rufián, per la seva banda, va anunciar el cap de setmana la construcció d'una segona residència a Santa Coloma si guanyava les eleccions i ho va fer acompanyat pel conseller de Drets Socials, Carles Campuzano.

L'anunci ha generat crítiques a l'oposició, que ho ha qualificat de "mercadejar", "xantatge" i "sectarisme", i també ha demanat la dimissió de Campuzano. Amb tot això, va haver de sortir la portaveu del Govern, Patrícia Plaja, a garantir la residència a Santa Coloma independentment de si guanya Rufián.

Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#8 Miquel, Cubelles, 15/03/2023 - 14:04

Vaya meses nos esperan de ocurrencias nos esperan de nuestros politiquillos. Están nerviosos.

#7 Bocadilldejamoiquesipambtumaca, Higueras, 15/03/2023 - 13:34

Hauria enganxat més un slogan que digués "Fes-te un mai".

#6 Barcelonés, el fascismo gobierna CAT, 15/03/2023 - 13:11

votar ERC es votar a un partido anclado en los años 30 del siglo XX y en un concepto de sociedad carlista, retrogrado y facistoide (sólo hay que leer a Barrera o a Junqueras) y atiborrado de oportunistas y vividores del sudor ajeno

#5 En un castelo perduto, Gerunda, 15/03/2023 - 10:48

En un pueblo al norte de la Costa Brava donde murió un famoso filósofo aleman en la II guerra mundial, inauguraron una biblioteca hace pocas semanas, el acto fue previamente anunciado por TV y rotativos regionales, hubo un escenario de inauguración con las fotos y discursos de rigor, "al dia siguiente la biblioteca fue cerrrada y ahí sigue"

#5.1 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 15/03/2023 - 12:57

¿Será acaso un sitio que empieza con "Port" y acaba con "Bou"? :D. En cuanto a la noticia, creo que era en El Mundo donde leí ayer que los agrocaciques lo tienen tirando a crudo en Barcelona. Se conoce que el Tete no acaba de carburar. El Chino de Santako lo tiene en ídem en tanto la actual alcaldesa siga presentándose a la reeleción.

#5.2 Dónde?, Terrassa, 15/03/2023 - 13:22

Soy de por allí y no tenia conocmiento. ¿Puede decirme dónde esta la biblioteca?

#5.3 Capit@n España, Purgandus populus!!, 15/03/2023 - 14:16

El edificio es bastante conocido. Ya era hora que hicieran algo con él porque se estaba cayendo a trozos.

https://www.gerio.cat/notici a/1585392/portbou-inaugura-la- biblioteca-walter-benjamin

#5.5 Guguel Nyaps, Gerunda, 15/03/2023 - 14:22

No está entre boscos y jardinos, està en la clase de las niñas ( niñes aun no habia por entonces idel antiguo colegio, han remodelado el interior pero no han tapado los desconchados de la fachada, parece que el arreglo costó 140 mil € y la cerraron al dia siguiente del Pica-pica. Nada nuevo, los políticos solo quieren la foto. Unos y otros.

#4 Alcaldables, Barcelona9, 15/03/2023 - 10:45

Tots desesperats per atrapar les alcaldies, jo faré, jo us donaré, jo bla bla bla