Publicitat
Política · 28 de Novembre de 2018. 09:51h.

Ni el 15% creu en la independència

La majoria dels catalans auguren que el procés acabarà en un pacte amb l’Estat

Ni el 15% creu en la independència

Només un 14,9% dels catalans creuen que el procés sobiranista acabarà amb la independència de Catalunya, segons publica el diari Ara a partir d'un sondeig de l’Institut de Ciències Polítiques i Socials (ICPS). La majoria, un 44,4%, augura que el procés acabarà amb un acord amb Espanya per dotar Catalunya de més autogovern. Un 23,9% creu que simplement s'abandonarà el procés i un 16,8% no ho sap o no contesta.

Pel que fa a les preferències, un 36,2% voldria que el procés sobiranista acabés amb la independència de Catalunya i un 44,4% preferiria que acabés amb un pacte amb l'Estat per dotar de més autogovern Catalunya. Un 15,1% voldria que s'abandonés el procés.

Publicitat
Publicitat

34 Comentaris

Publicitat
#15 jordi comes, bcn, 29/11/2018 - 14:31

Aixo es el que tu voldries Rius, no se com pots dir tantes mentides sense que et doni vergonya.

#15.1 Chris, Lleida, 29/11/2018 - 20:03

Sigui suficientment adult i aporti contrast, no falacies ni fum,que d'això ja anem ben servit al govern.

#14 opinador, Barcelona, 28/11/2018 - 20:08

"un acuerdo con España para dotar a Cataluña de más autogobierno"

para ganar tiempo y así poder seguir adoctrinando, comprando voluntades, empleando los medios de comunicación públicos y subvencionados,... al tiempo que nos empobrecen mientras se llevan nuestro dinero a paladas a sus cuentas suizas y nos dejan sin servicios públicos

#13 Soloesmiopinion, Tabarnia, 28/11/2018 - 18:01

¿Más autogobierno? ¿Más competencias? ¿Para que? ¿Para que sigan gestionandolas de forma tan nefasta como hasta ahora? ¿Para que tengan más presupuesto para crear más chiringuitos dónde colocar a sus amiguitos?

#13.1 Vikander , Cornellá , 28/11/2018 - 20:39

Me vuelvo a ahorrar escribir un comentario, ya lo has puesto tú.

#12 opinador, Barcelona, 28/11/2018 - 16:06

Traducción:

soy director de una sucursal bancaria y durante años me dedico a desfalcar como me viene en gana y cuando todo sale a la luz grito, pataleo y amenazo con parapetarme en la sucursal y entonces desde la central del Banco en lugar de denunciarme y ponerme ante el juez me dejan quedarme con el dinero robado y me suben de categoría

#11 sr Pepito, Lerida, 28/11/2018 - 14:18

El OVNI,el Purria y el Jordi Brrrrrr ,si que creen en la Independcencia ,en Papa Noel y en el Caga Tió.

#11.1 Soloesmiopinion, Tabarnia, 28/11/2018 - 18:03

Al Purria sobre todo le gusta sentarse en las piernas de Papá Noel, a ver si con suerte lleva el móvil en el bolsillo.

#11.2 sr Pepito, Lerida, 28/11/2018 - 18:10

Soloesmiopinion:me imagino,que a poder ser con función de vibración,no?

#11.3 Albert, BCN, 28/11/2018 - 22:00

jajjajajaja