Publicitat
Política · 31 d'Agost de 2014. 13:24h.

"No consentiré que ningú violi la llei"

Rajoy adverteix Mas que "el futur d'Espanya el decidim entre tots"

"No consentiré que ningú violi la llei"

Rajoy i Mas, en una imatge d'arxiu

El president espanyol, Mariano Rajoy, ha advertit Mas, durant la inauguració del curs polític a Pontevedra, que "no consentiré que ningú violi la llei" després que el president català anunciés el dissabte la seva intenció de convocar la consulta del 9-N .

El president del Govern ha destacat que Espanya és "una gran nació" i ha insistit que la sobirania nacional rau en el conjunt i que tots "volem opinar" sobre el conjunt de país. En aquest sentit ha dit que les "coordenades són clares i fermes" i que "no hi ha democràcia sense llei i, per tant la llei està per sobre de tots".

"Tots estem obligats a complir llei, sense excepcions", ha insistit. "El futur d'Espanya, com també ho pensa una gran majoria, ho hem de decidir entre tots, entre tots els espanyols per poder prosseguir com ho hem fet al llarg de la nostra història on hem hagut de superar bons i mals moments", ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#9 Xipolleig, Barcelona, 31/08/2014 - 20:32

Quina llei,la d'en Bárcenas i la comptabilitat B ?.
La sobirania espanyola resideix a Soto del Real

#9.1 JM, BCN, 01/09/2014 - 04:57

Jajajajajaja.... Pujolete, que se te ve el plumerillo... Ya no cuela.... Devuelve la pasta y sométete a la ley

#8 Majoría Absoluta, Itaca Vice, 31/08/2014 - 20:19

Si Rajoy intervé l'Autonomía de Catalunya, nombra a Esperanza Aguirre nova Presidenta de la Generalitat i envia a la presó a tots els sediciosos i traidors (Mas, Junqueres, Forcadell....) guanyarà totes les eleccions amb majoría absoluta durant anys i més anys.

#7 Lluís, Moià, 31/08/2014 - 19:44

La llei no la violará ningú Mariano, ja que és nostra, del Parlament. Si no t'està bé, t'en vas a la ONU i els hi dius que una majoria de ximples catalans fan lleis que no t'agraden

#7.1 Laugher, L'H - España, 31/08/2014 - 19:58

Muy bueno el chiste, Lluís. Ahora mismo me hago una Ley y declaro mi casa independiente de cualquier administración local, autonómica o estatal. Mis impuestos, que te los pasen a ti y si no te gusta te vas a la ONU y le dices que unos españoles (los de mi casa) hacen leyes que no te gustan,

#7.2 jordi, bcn, 01/09/2014 - 12:30

Lluis simia nano somia... k es l'unuc k podras fer.
El k si k arrivara algun moment k la generalitat torni a ser de un partit d'esquerres pero no nacionalista...
DIGUEM NOOO A LA INDEPENDENCIA
MAS DIMISSIO
FORCADELL TANCA LA BOCA

#6 Pan con tomate y jamón del bueno, Ultramort d´Empordá , 31/08/2014 - 18:43

Di que si Mariano, tu duro ahí. Después, cuando la violen, les pones una orden de alejamiento, si eso. Pero vamos, de mandarles al talego a los delincuentes ni hablamos. En el 34 la república enchironó al Pajarito y su banda, lo hizo un militar catalán el general Batet, con un par. Es una idea.

#5 fideli, rdnes, 31/08/2014 - 16:38

la Llei de Fugues també era llei i la llei de l'assassinat de Companys, també és llei... això és España, nois!

#5.1 JM, BCN, 01/09/2014 - 05:01

Jajajajaja....... Pujolete, cómo intentas desviar la atención, ehhhh.
Devuelve la pasta YA