El regidor de Salt que va marxar de Plataforma per Catalunya, Carles Bonet, ha estat entrevistat per El Intermedio de La Sexta, on ha explicat que "no em trobava a gust amb el partit, amb part dels seus ideals"
"Vaig entrar en plataforma per Salt, el poble que estimo, on tenim un 43% d'immigració", ha recordat, tot i lamentar que "em vaig anar adonant que volien fer fora tothom". "Hi havien altres opcions, però a mi això de Plataforma em va caure del cel, van ser els que em van venir a buscar", ha explicat.
Bonet ha afirmat que en el partit "sabien que tenia un nòvio dominicà". En aquest sentit ha deixat clar que "estic en contra de la immigració il.legal, però no hagués denunciat al meu nòvio". Sobre el seu pas anterior per CiU i ERC, ha assenyalat que "ideològicament sempre he estat el mateix".
