Publicitat
Política · 24 de Juliol de 2014. 10:13h.

“No hi ha ’Espanya ens roba’”

Camacho diu que el dèficit fiscal català “és una gran mentida”

“No hi ha ’Espanya ens roba’”

Camacho, a Catalunya Ràdio

La líder del PP de Catalunya, Alícia Sánchez-Camacho, en una entrevista a 'El matí de Catalunya Ràdio', ha assegurat que el dèficit fiscal “és una gran mentida”, després de la publicació de les balances fiscals per part del Govern espanyol.

Camacho creu que el l’Executiu català ha fet servir aquest argument “per no governar” i ha denunciat també que "és exagerat" dir que "Espanya ens roba”. “No hi ha l’Espanya ens roba”, ha defensat, a més d’assegurar que “Catalunya no té cap maltractament fiscal, per què hem de dubtar dels experts del govern d'Espanya?”, ha preguntat.

La dirigent del PP creu que “l’informe és important perquè la gent reflexioni sobre el procés català". "Hi ha comunitats autònomes que aporten més que nosaltres, no obren cap procés sobiranista i, a més, governen”, ha recordat finalment.

Publicitat
Publicitat

68 Comentaris

Publicitat
#39 Josep, Alcanar, 24/07/2014 - 21:01

Sra. Camacho, el govern espanyol diu que són 8.000, bé son més però fem contes redons i a la baixa, per 5 anys 40.000 milions, li sembla poc? Ni amb la meitat d'això em semblaria just? A vostè si? So tingués vergonya no diria el que diu, reflexioni que vostè està alliçonada des de Madrid.

#38 Estelados rabiosos, bcn, 24/07/2014 - 20:53

Como rabian los estelados cuando aportan transparencia a una de sus mentiras manipuladoras.
Las sectas solo pueden sobrevivir si son capaces de mantener la manipulación en el tiempo

#38.1 Gintonik, Ves a Saber, 25/07/2014 - 11:13

Debo ser un estelado rabioso, pero el Gobierno español acaba de publicar unas Balanzas que nos dicen: La Generalitat, después de pagar todos los servicios (militares incluidos), en caso de independencia aún tendria unos 8000 euros complementarios. Vaya rabia, no?

#38.2 gerard de sarria, bcn, 25/07/2014 - 17:54

El mateix estat ens diu que ens quedarien 8.500 milions d'euros després de pagar totes les despeses d'institucions i equipament que hara no tenim.....No esta gens malament.......El dia 9 votarem siiiiiiiiiiiiiiii........no us volem veure ni en pintura

#37 David, Sant Just Desvern, 24/07/2014 - 20:28

Si després d'anys de marejar la perdiu i fer trampes, no han pogut rebaixar l'espoli de 8.500 milions d'euros (només amb 2.000 milions més la Generalitat no retallaria serveis públics ni sous dels treballadors), imagineu-vos l'espoli real. El deu doblar. Ni en Montoro va gosar donar la cara ahir.

#32 Protágoras, bcn, 24/07/2014 - 17:14

Ahora hay que hacer un estudio de las balanzas fiscales entre municipios catalanes. Así sabremos que pueblos son expoliadores y cuales los expoliados.
Según he podido comprobar algunos reciben hasta 50 veces más de lo que aportan a las arcas comunes.
Basta de expolio entre municipios.

#32.1 alex, bcn, 25/07/2014 - 10:43

¿y en tu casa gasta mas tu que tu mujer?
o es al revés?
cobra mas ella?

#29 Jordi Romaguera, L´Hospitalet de Llobregat, 24/07/2014 - 16:57

Que no hi ha Espanya ens roba, li ho pot dir a qualsevol immigrant com vostè que no sap on viu encara. Però a mi, no. En tinc proves. I l´espoli fiscal és incommensurable. Espanya roba i cregui´m que roba força. Escolti els economistes com Mas-Colell, Sala-Martín, en Trias Fargas (e.p.d.) i ho veurà