Publicitat
Política · 24 de Maig de 2011. 15:45h.

No vol a Badalona "gitanos romanesos" que delinqueixin

García Albiol diu que "són el 0,3% de la població i són els responsables del 25% de les detencions”

No vol a Badalona "gitanos romanesos" que delinqueixin

Xavier García Albiol, en un moment de l'entrevista a COMRàdio

El candidat del PP a l'alcaldia de Badalona, Xavier García Albiol, ha dit a COMRàdio que no vol gitanos romanesos a la ciutat. "A Badalona tenim problemes amb la immigració irregular? Sí. Tenim problemes amb els gitanos romanesos? També. I jo no els vull vivint a Badalona”, ha indicat.

El vencedor de les municipals ha reconegut que no té competències per expulsar ningú del país, però que “puc fer les condicions adequades perquè aquesta gent que fa la vida impossible als veïns acabin marxant”. Preguntat per on aniran aquests immigrants, ha contestat: “jo em presento per Badalona i per tant em preocupo pel que passi a Badalona”.

García Albiol s'ha desmarcat del discurs de Plataforma per Catalunya (PxC) i ha sentenciat que ell no és xenòfob perquè “no assenyalo ningú pel fet de ser estranger o diferent. Jo assenyalo aquells que no es comporten i que han vingut a aprofitar-se. No són tots, però els gitanos romanesos a Badalona són el 0,3% de la població i són els responsables del 25% de les detencions”.

Publicitat
Publicitat

34 Comentaris

Publicitat
#29 Oriol2, BCN, 26/05/2011 - 22:27

O sigui, que si delinqueixen però no són gitanos romanesos, llavors sí que els vol?

#28 Bacus, Sort, 26/05/2011 - 22:09

Albiol, no t'arronsis, la majoria pensa com tú.

#27 Toni, Badalona, 25/05/2011 - 21:52

Com q sóc demòcrata abans q independentista, no estic d'acord amb PSOE-Badalona en q s'ajuntin altres partits per prendre-li l'alcaldia a la llista més votada (PP). Vull veure Albiol alcalde en minoria, vejam si és capaç de dur-ho a terme, però si és mentida, a les properes, PP 0 regidors

#27.1 Bacus, Sort, 25/05/2011 - 22:33

Això que dius no te gaire de demòcrata com tu dius, doncs el què sembla que vulguis es que el G.Albiol ensopegui mes que goberni. Els delinqüents han d'anar on els hi toca siguin d'on siguin.

#27.2 Toni, Barcelona, 26/05/2011 - 01:17

Bacus, això de "siguin d'on siguin" ho dius tu, però el que diu Albiol és exclusivament: "gitanos romanesos". Desterrar de boquilla a uns delinqüents i NO a uns altres en funció d'ètnia o nacionalitat se'n diu racisme. El que pot fer ensopegar a Albiol són les seves promeses irrealitzables

#26 Bacus, Sort, 25/05/2011 - 19:41

Que hi ha de dolent en el què diu García Albiol !?. Pot caure mes be o mes malament però te tota la raó.

#26.1 Toni, Barcelona, 25/05/2011 - 21:43

La feina d'un polític no és "dir", opinar blabla. Per això ja estem tu i jo com a ciutadans.. La feina d'un polític és "FER".. I el que no pot fer és prometre el que NO podrà aplicar. ¿Per què no preveu expulsar delinqüents de Madrid, Extremadura o Melilla? Xenofòbia selectiva, potser?

#25 Toni, Barcelona, 25/05/2011 - 15:37

Si els treiés d Badalona (està per veure; sembla q Albiol és mentider d ca l'ample), ¿on els posaria?: ¿a Montgat, StaColoma, StAdrià o a Pedralbes amb els seus amics?.. Fa gràcia com fàcil és guanyar l'alcaldia d la 3a ciutat d Cat, sobretot quan el JEFE RAJOY discrepa d'Albiol en el tema