Publicitat
Política · 8 de Gener de 2019. 15:29h.

Només han tornat 20 empreses de 3.700

L'única important és Aigües de Barcelona

La consellera d'Empresa i Coneixement, Àngels Chacón, ha assegurat que una vintena d'empreses han tornat de les 3.700 empreses, segons fonts del Butlletí Oficial del Registre Mercantil, de traslladar la seva seu social fora de Catalunya, entre l'octubre del 2017 i juliol passat, després de l'1-O.

Preguntada per e-notícies sobre quantes empreses havien tornat la seu social a Catalunya, Chacón ha dit que "comptabilitzades hi ha Aigües de Barcelona, com vostès saben, i n'hi ha unes vint i escaig d'aquestes empreses".

La titular d'Empresa ha assegurat que no ha defugit mai aquesta qüestió i ha afegit que "he parlat durant molts mesos d'aquesta fugida d'empreses". En aquest sentit, ha dit que han tractat el tema "amb rigor i dades objectives perquè hi havia informació teledirigida a perjudicar el teixit industrial català".

Àngels Chacón ha recordat que van fer un "informe exhaustiu" amb dades del Registre Mercantil que conclou que "el 0,56% de les 620.000 empreses de Catalunya van traslladar la seu social". "És evident que em preocupa que les empreses canviïn de seu social però farem el mateix que hem fet sempre perquè tornin", ha subratllat.

Finalment, ha dit que "la nostra borsa de projectes d'inversió estrangera és molt més important que la de l'any passat". "Estem gestionant gairebé 400 projectes que van referits a centres d'excel·lències, d'enginyeria d'alt valor afegit i, evidentment, també els de producció industrial", ha conclòs.

Publicitat

18 Comentaris

Publicitat
#14 Dado Esteller, Badalona, 10/01/2019 - 08:04

pero los mercados, con la llamada prima de riesgo, dada la situación económica, financiera, política del Estado y la brisa de cola, al desaparecer los vientos de cola, veremos que rémora pagaremos para conseguir los 200.000 millones de euros, de deuda que vence y que hay que volvar a captar. De aquí ya está descontada la que comprará el BCE.

#13 Dado Esteller, Badalona, 10/01/2019 - 08:02

se ve, se puede quitar con láser, así no se erizará si nos ruborizamos porque nos enganchan en una mentira, en una falsedad, en una verdad a medias, en una medio verdad.
También deciros sacar conclusiones, 20 y pico / (entre) 3.700. Da ni un uno por ciento. De acuerdo que habría que ver la tributación que generaba, etc...
Hacen ver que no pasa n

#12 Dado Esteller, Badalona, 10/01/2019 - 08:00

La cifra de 620.000 empresas es directamente falsa una deepfakest. No se como no se despeina la Consellera, si es que lo ha dicho. Con forma jurídica, del todo imposible. Ahora bien, si hacemos un totum revolutum e incluimos a los empresarios individuales para desvirtuarlo todo, así nos luce el pelo que se ve y el que no, el del felpudo. El que no

#11 Cristofol, Barcelona, 09/01/2019 - 09:52

Aquesta estava a l'atur quan la van pescar per tapar el forat que no sabien a qui posar...perque el tal Sala Martin no es volia mullar eh! S'ha de ser pocavergonya per dir que una empresa centerària con La Caixa va marxar per indicació de Madrid. Van marxar perque ella i els bandarres de la banda del pastisser-boig amenaçaven tot un pais

#10 T Creus, Corruptaluña 3 % - 4 %, 08/01/2019 - 19:39

Falso. Hasta la semana pasada eran 4.484.-