Publicitat
Política · 8 de Novembre de 2012. 11:55h.

Només un 20% s'oposa a la independència

Els partidaris de trencar amb Espanya s'apropen al 60%, segons el CEO

Només un 20% s'oposa a la independència

Imatge de la mani del 12-O

Un 57% dels catalans votarien a favor de la independència de Catalunya, segons el darrer baròmetre del CEO. Destaca el fet que només un 20,5% hi votarien en contra, mentre que un 14,3% afirma que s'abstindria o no aniria a votar.

A més, els partidaris que Catalunya tingui un Estat propi augmenten 10 punts en sis mesos. En aquest sentit, el 44,3% apostaria per l'Estat independent, mentre que un 25,5% prefereix ser un Estat dins d'una Espanya federal, un 19,1% optaria per seguir sent una comunitat autònoma i un 4% vol ser una regió d'Espanya.

Tot i això, el grup més nombrós són els que declaren sentir-se tant espanyols com catalans, que arriben al 35%. Per contra, un 29,6% diu sentir-se només català i un 28,7% afirma sentir-se més català que espanyol.

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#10 Cansat, Barcelona, 08/11/2012 - 21:52

El resultat d'una enquesta feta entre els assistents a la manifestació independentista de Setembre.

#9 Más Claro?, bcn, 08/11/2012 - 14:53

Yo no me opongo a la independencia; simplemente, no soy partidario. ¿Me gasearéis, independentistas?

#9.2 xavier, Vila Olimpica, 08/11/2012 - 15:45

Quin nivell!!!

#9.3 Noiet, un lloc, 08/11/2012 - 16:09

Mira, doncs a mi potser m'encantaria i tot.

#9.4 Xavi, Barcelona, 08/11/2012 - 17:31

Els mètodes que feien servir els teus avantpassats no són de rebut a les nostres contrades.

#8 don Pelayo, Barcelona, 08/11/2012 - 14:31

Los del CEO en lugar de coger el censo de Catalunya han agarrado los afiliados de CiU y han hecho la encuesta. Lo raro es que solo les salga un 57% de independentistas...jajaja

#8.1 Oriol, Madrid, 08/11/2012 - 15:04

El mateix van dir de la enquesta del CEO que deia que el 51% dels catalans volia la independència. De fet el govern del PP va dir que estava cuinada... i després a l'11 de setembre... tatxan! Sorpresa! Si et vols enganyar tu mateix, crec que és lògic que pugi el % ja que l'estrategia de la por ho fa

#7 MARC-SABATES.COM, BARCELONA CATALUNYA //*//, 08/11/2012 - 14:06

VISCA CATALUNYA EL NOU ESTAT D ' EUROPA 2014 //*// .

#5 BEJOTA, BCN, 08/11/2012 - 13:33

N.B. MOSTRA RECULLIDA A ARENYS DE MUNT.(EL SR. MAS ,SEMPRE ENVIA ALS ENQUESTADOR AL MATEIX POBLE PER SI DE CAS.)