Publicitat

Un guàrdia civil declara que "el vaig veure reflectit en la cara de les persones"

El tinent de la Guàrdia Civil que va participar en el registre de l'empresa Unipost ha afirmat en la seva declaració com a testimoni en el judici del procés que "per primera vegada en la meva carrera professional, vaig veure l'odi reflectit en la cara de les persones queestaven allà".

L'agent ha explicat que els Mossos d'Esquadra els van fer sortir d'Unipost per un carrer ple de tanques a terra i amb "una proximitat extrema de les persones que estaven aquí als vehicles". "Ens van ficar en una ratera", ha denunciat.

També ha manifestat que "no sóc un especialista en control de masses, però això em va semblar inaudit", però ha assegurat que "podríem haver sortit per un carrer que estava totalment buida".

El tinent de l'Institut Armat ha detallat que els concentrats portaven banderes i estelades, però no de l'ANC ni d'Òmnium Cultural i que, entre els concentrats, hi havia el degà d'advocats de Terrassa i l'alcalde d'aquesta localitat.

Sortida de la Guàrdia Civil d'Unipost
Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#11 Joan, BCN, 22/03/2019 - 09:47

A los grises con miradas sensibles les pregunto :
Si vienen a tu pueblo 7000 mosos de escuadra ( con orden judicial), a pisar tus derechos, patear a tu familia, romper las escuelas y a hostiar a tus vecinos a porrazos, abuelas incluidas , les mirarías con mucho cariño, verdad?
Pues eso !
Cómo lo contarás a tus hijos y nietos ?

#11.1 Traduciendo a idioma entendible, Barcelona, 22/03/2019 - 15:36

No seas hiperbólico...si 15 mossos vienen a mi querido pueblo catalán a parar un acto promovido por un alcalde tramposo y manipulador que ha engañado a una parte de los vecinos tendrán que asumir haberse dejado engañar y el resto estaremos satisfechos con los mossos por actuar ante tales peligros

#10 El lazo lo tienen en el tarro, Barcelona, 21/03/2019 - 22:56

Está claro que la tería de que en Cataluña pervivió la edad media sin que llegara el renacimiento como en otros lugares cobra legitimidad visto tu nombre y el gusto arcaico de muchos nacionalistas, típico de gente dada a la épica.. ¿es cierto lo que dices o mientes como cualquier adorador de la nació?

#9 Guifrè, Bcn, 21/03/2019 - 21:02

Por "primera vez en mi vida" vi en las caras el reflejo del odio. Pregunta l'advocat: ¿Tuvo Ud. que ir al psicólogo?. Respon: No, yo estoy acostumbrado a esto. (És evident, tot és un relat inventat)

#8 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 21/03/2019 - 18:07

"La inversión extranjera cae un 11% en Cataluña en el primer año de Torra y crece un 125% en Madrid"

elmundo.es 20-3-2019


Endavant les axtes.

#8.1 soloesmiopinon, Tabarnia, 21/03/2019 - 18:24

Otro gran logro del procés, pero tranquilo que ahora vendrá algún iluminado que nos explicará que todo es mentira o que es culpa de la malvada España.

#7 joan, manresa, 21/03/2019 - 16:53

El Casal 16,50 h..---Molt probable que moltes mirades no fosin alegrois....,pro Vostés van arribar a Catalunya amb un crit de fons ..,de " A POR ELLOS...""i sobre vehicles i fins i tot sobre vaxell amb mans al aire i amb la " V" de la Victoria...,no recorda axó...???Potser també fora bo que u declares....,sap una cosa..??res será com abans

#7.1 soloesmiopinon, Tabarnia, 21/03/2019 - 18:21

Lo de "a por ellos" fue un caso puntual en una pequeña localidad que, a falta de otros argumentos, desde el independentismo lo habéis hecho, como todo, un dogma de fe. Lo que la "V" de victoria era un saludo a la gente que les recibía y que también se ha usado en mitings indepes, lo que supongo que no te habrá escandalizado ¿no?

#7.2 El lazo lo tenéis en el tarro, Barcelona, 21/03/2019 - 22:30

A por los que provocaron con su rancio nacionalismo la desobediencia a las leyes que nos protegen, pues claro! A por los que querían convertirnos en extrangeros en nuestra tierra sin respetar la soberanía de todos, manipulando con mentiras, alimentando el odio a lo español, reinventando una catalanidad a su medida. Os han engañado, no lo olvides