Publicitat
Política · 4 de Juliol de 2019. 08:59h.

Odi indepe contra Rufián

El diputat d'ERC reivindica Rosalia i critica el manifest Koiné

Odi indepe contra Rufián

El diputat d’ERC, Gabriel Rufián, en una piulada a twitter, ha reivindicat la cantant Rosalia, que acaba de publicar la seva primera cançó en català, a la vegada que ha criticat el Manifest Koiné, que defensa que només el català sigui oficial a Catalunya.

"Més cançons de Rosalia i menys manifestos Koiné", ha escrit el dirigent republicà. Aquestes paraules han provocat un allau de crítiques i insults cap a Rufián. Part de l'independentisme l'ha declarat 'enemic públic' per aquestes paraules, sumades al fet de fotografiar-se amb el periodista Tomás Guasch, membre de Tabàrnia, i entrevistar-lo al seu programa de yoytube.



































































































Publicitat

100 Comentaris

Publicitat
#70 Peix , Girona, 05/07/2019 - 11:43

Simplemente son el fruto de 35 años de adoctrinamiento en el odio a todo lo español. Sobre Rufián...dos cucharadas de jarabe "lazi" para que sea consciente de con quién anda. Él es para los pura sangre otro "maketo" agradecido más que dirían en Euskadi. Y claro, la tolerancia con un maketo no es la misma que con un separata de pedigrí.

#69 Pepon, Barcelona, 05/07/2019 - 10:49

Todos estos tuiteros son claro ejemplo del nazismo catalanista. Odian lo español como los nazis odiaban lo judío.

#68 Mayor Dundee, Coll de la Marrana, 05/07/2019 - 08:18

Pero mira que son de valents pel Twitter la cleca convergent de tota la vida. I com bramen! I com els hi esgarrifa que una catalana no indepe triomfi a l'extranger. I a sobre amb cançons com aquesta. Es realment un espectacle inenarrable!

#67 Francesc Caixa, Bcn, 05/07/2019 - 07:30

A Catalunya es parla Català!!!!!

#67.1 Purria Separata, Mollerussa, 05/07/2019 - 07:50

Y aranés, e inglés, francés, italiano, alemán, ...
Y sobre todo: español.
Pica?? Pues te rascas!
Jajajaja!!!

#67.2 anti-nazis, Barcelona, 05/07/2019 - 08:13

Por suerte cada vez menos. Muchos somos que ante vuestras exigencias optamos por hacer lo contrario. ¿Te has enterao pisha ?

#67.3 Josep, Lleida, 05/07/2019 - 08:30

A Cataluña es parla lo que et deixen, els dictadors indepes com tu, garulo.
Sou uns putos nazis.
Igual de dictadors, igual de covards.

#67.4 Francesc Caixa, Bcn, 05/07/2019 - 08:59

Espanyolots,si no us agrada el català,la meseta de la vostra estimada Espanya està buida.
Catalunya es parla i és parlarà català

#67.5 optimista, Barcelona, 05/07/2019 - 09:21

Aviat tots parlarem àrab. Gracies a ineptes en els governs com Oriol Amorós...

#67.6 Purria Separata, Mollerussa, 05/07/2019 - 10:09

Que sí, paqui-purri, qatalà uh akbar!!
Pero seguiremos hablando lo que nos dé la gana!!!
Jajajajajaja!!!!

#67.7 Tabarnés Puro, Barcino, 05/07/2019 - 11:14

Ea, ea, ea, ea,
chesquito se cabrea..!
JAJAJAJA!!!

#66 Kumba Payés, Sant Picarol de Tobagroga, 05/07/2019 - 07:29

Koiné..?? Aquesta no es una marca d'oli???