El vicepresident d'Òmnium, Marcel Mauri, ha criticat la manera en què diversos polítics i personalitats del món independentista com Pilar Rahola van accedir a la manifestació de dissabte contra la sentència dels presos. L'organització va habilitar un passadís per tal que poguessin accedir a la capçalera de la protesta.
Alguns ho van fer de manera més discreta, però d'altres com Laura Borràs o la pròpia Rahola no van dissimular el seu entusiasme pel passadís 'VIP' i van accedir a la manifestació com si fossin estrelles de Hollywood. "És evident que no ens va agradar veure aquestes imatges", ha reconegut Mauri en declaracions a Els Matins de TV3.
"Hi va passar moltíssima gent, hi van passar les entitats, hi vam passar l'Elisenda i jo, no en veureu imatges perquè vam passar amb tota la normalitat. La responsabilitat de com accedeixes depèn de cadascuna de les persones. L'actitud de cadascú, cadascú ja explicarà amb quina actitud va anar cap a aquesta manifestació", ha dit.
