Publicitat
Política · 20 de Setembre de 2017. 08:18h.

Operació de la Guàrdia Civil contra la Generalitat

Entren a les conselleries Economia, Exteriors, Governació i Benestar Social

Operació de la Guàrdia Civil contra la Generalitat

Protestes davant el Departament d'Economia

La Guàrdia Civil ha posat en marxa una operación contra el Govern pel referèndum de l’1 d’octubre. Agents del cos policial han entrat al Departament d'Economia, a la Rambla de Catalunya, on hi han anat fins a quatre furgonetes.

La Guàrdia Civil ha entrat també a la conselleria d'Afers Exteriors, Governació, a la Conselleria de Benestar i Família, segons la mateixa consellera Dolors Bassa ha confirmat a Twitter. També han entrat a l'Agència Tributària i al Centre de Telecomunicacions i Tecnologia de la Informació, el CTTI, així com al Consorci de l'Administració Oberta de Catalunya.

Els escorcolls també es duen a terme a l'empresa de consultoria i tecnologia Indra, que està al carrer Tànger, i T-systems, on els agents han demanat parlar amb cap de seguretat. Es tracta de l'empresa que va fer l'aplicació per registrar qui votava al 9-N.

Els agents estarien buscant documentació relacionada amb la celebració del referèndum de l'1 d'Octubre. Una intervenció que es duu a terme per ordre del jutjat d'Instrucció número 13 de Barcelona.

 

Publicitat
Publicitat

129 Comentaris

Publicitat
#67 Catalanoide, bcn, 20/09/2017 - 17:48

Gastarse la pasta de todos para q los de siempre se paguen su fiesta aquelarre separatista tiene estas cosas. Yo les diría q viajaran un poco por Europa y dejaran de creerse el ombligo del mundo.

#66 Nigel, Barcelona, 20/09/2017 - 13:48

Ja han atacat la seu del PSC a Barcelona. Dos ferits. El feixisme separatista comença a mostrar la seva cara....

#65 Tabarnia, Bcn, 20/09/2017 - 13:15

Cada día tengo más claro q votaré al PP x 1a vez. Los q incumplen el reglamento del Parlament, se saltan el Estatut y la Constitución, imponen una ley del referéndum y una pseudoconstitucion en unas horas ahora acusan a los demás de totalitarios. Ver para creer.

#64 Mayor Dundee, Coll de la Marrana, 20/09/2017 - 13:08

Algú es pensava que això aniria per la senda de la Revolució dels Clavells, de somriures, de policies al costat del poble, cantant fados i el Grândola Vila Morena. Però no, resulta que no. I tot això ha passat per crear un imaginari col.lectiu fent pensar, sobretot als joves, que això es una dictadura com la de Salazar. Ara toca ressaca.

#64.1 karhu, bcn, 21/09/2017 - 02:12

La ressaca la de la GC que s'ha hagut de pirar amb les mans buides, i la PN que ni ha pogut entrar a registrar.
NO PODEN AMB UN POBLE, JA NO, ja no son a principis de sXX. Ara ja no poden frenar el desitj d'un poble, i menys encara si preten conseguirlo amb referendums.

#63 Culerdo, Basilea, 20/09/2017 - 13:05

Oye Puchi. Esto estaba en el laboratorio????. Todo controlao??. Haces lo que te sale de los webs hace unos dias y ahora qué pretendes??. A apechugar con la ley. Que n´aprenguin !!

#63.1 Karhu, bcn, 21/09/2017 - 02:14

Los que hoy han aprendido es la PN y la GC que han visto que no pueden actuar en algo asi. Que se deberian de encargar los actores que les pertoca este conflicto: los politicos. Se han tenido que ir con las manos vacias, dejarlo todo y recular por donde han venido, frente a un pueblo desarmado, pero unido, porque ya no estan en los 30