Publicitat
Política · 9 de Febrer de 2021. 11:26h.

Oriol Mitjà culpa la Generalitat d'indecisió amb el covid

Budó desvia la responsabilitat cap a Esquerra

Oriol Mitjà culpa la Generalitat d'indecisió amb el covid

L'infectòleg de l'Hospital Germans Trias i Pujol Oriol Mitjà ha publicat una fotografia d'una reunió telemàtica amb els consellers Pere Aragonès, Meritxell Budó, Alba Vergés i Miquel Buch i ha explicat que "aquesta foto és la d'un dia del maig de 2020 que Catalunya va decidir que no faria un desplegament massiu de recursos contra la covid".

Mitjà ha manifestat que "la decisió ens ha sortit molt cara" i ha remarcat que "la història són els records en un grapat de fotos". El comentari ha estat compartit pel matemàtic Àlex Arenas, que també estava present en la reunió, i ha afegit que "com diu l'Oriol mitjà, aquí hi va haver un abans i un després...".

Una usuària ha preguntat a l'epidemiòleg si Aragonès, Budó i Vergés "no us van fer ni 'putu' cas". Aleshores, la consellera de la Presidència s'ha afegit a la conversa per remarcar que això "no és així" i ha destacat que "jo confiava en el pla de desconfinament que el doctor Oriol Mitjà va presentar al Govern".

bbudotuit.jpg

Publicitat
Publicitat

10 Comentaris

Publicitat
#7 Galba, Barcelona, 09/02/2021 - 20:34

Oriol Mitjá, el nen prodigi que deia que de politica ell no en feia. Com li escou haver caigut del pedestal!

#6 Neferu, Barcelona, 09/02/2021 - 14:18

Gracias Oriol, por ser casi el único científico que se atreve a decir a la Conselleria de Salut que se ha equivocado y que sigue equivocándose. Gracias.

#5 Miquel, Cubelles, 09/02/2021 - 13:40

El Mitja es un vengativo. Tiene mala leche . Este último Govern post 1 de octubre nos ha salido muy caro. Es el momento de echarlos.

#5.1 Neferu, Barcelona, 09/02/2021 - 18:23

Si votamos todos los constitucionalistas, seguro que los echamos con la legalidad de nuestros votos; si nos quedamos en casa, tendremos más de lo mismo

#4 Pagador d'Impostos, BCN, Dinamarca del Sud, 09/02/2021 - 12:28

Aquests dirigents nostros estan tronats.
Heu vist que l'Aragones té una bandera de més d'un metre d'amplada al despatx de casa seva?? i la Verges al menjador però lligada a un pal d'una escombra?
i el Buch amb el Vivales mirant el que fa per a sobre de les seves espatlles?

Esperpèntics.....

#4.1 La Mare Superiora, Liechtenstein, 09/02/2021 - 16:03

El Buch em recorda el Sant Crist entre el Dimes i el Gestes...

#3 Benet S., Barcelona, 09/02/2021 - 12:27

Ara tots els que rendien pleitesia als sediciosos i festejaven les decisions més inverosimils i esperpentiques, ara volen passar pel purgatori per fer un acte de contricció, pero es massa tard. El mal que van ajudar a fer no te reparació. El tal Mitjà comença a destapar els farsants quan el desautoritzen i ell ja sabia amb qui compartia taula

#3.1 Neferu, Barcelona, 09/02/2021 - 14:15

Todos nos podemos equivocar y, siempre hay tiempo para rectificar. Peores son aquellos que sabiendo que se han equivocado siguen sin querer rectificar y continúan cometiendo los mismos errores.