El secretari general adjunt de CDC, Oriol Pujol, s'entrevistarà dimecres vinent amb el president d'Israel, Shimon Peres, durant la visita del polític català a Jerusalem.
El viatge del número dos de Convergència al país asiàtic "per conèixer de primera mà el conflicte entre Israel i Palestina", per la qual cosa es reunirà amb el Premi Nobel de la Pau, i també amb empresaris locals que tenen inversions a l'Estat espanyol i a Europa.
Pujol anirà fins a la residència presidencial, a la Beit Ha Nassi, per veure's amb Pérez. Posteriorment, visitarà la Knesset -el Parlament israelià-, on és previst que sigui rebut pel seu president, Rubi Rivlin, i amb diputats de les diferents formacions de l'arc parlamentari israelià.
Ja a la tarda, el dirigent nacionalista visitarà la ciutat vella i el Museu de l'Holocaust, abans de reunir-se amb Erel Margalit, membre del Partit Laborista i empresari del sector de la tecnologia i del capital risc, així com amb un grup d'empresaris.
Oriol Pujol anirà acompanyat del secretari de relacions internacionals de CDC, Víctor Tarradellas, i Marc Gafarot, assessor de la secretaria de relacions internacionals del partit liderat per Artur Mas. També acompanyarà el dirigent convergent Leon Amiras, president del Fòrum Associació de les relacions culturals Catalunya-Israel (ARCCI).