Publicitat
Política · 4 de Gener de 2013. 11:03h.

Ortega ha tingut temps d'acabar la carrera mentre era vicepresidenta

La número dos del Govern es va llicenciar al juny després de fer una assignatura per semestre

Ortega ha tingut temps d'acabar la carrera mentre era vicepresidenta

Joana Ortega, quan era vicepresidenta

La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, és finalment llicenciada en psicologia per la Univeristat Abat Oliba després que acabés la carrera corresponent el passat mes de juny. Fonts oficials han restat importància al fet que tingués temps d'acabar la carrera malgrat la seva atapeïda agenda oficial com a número dos del Govern. "Dues assignatures en un any, una per semestre... Òbviament, amb exàmens", han assegurat.

 

L'Abat Oliba, de la Fundació Universitària San Pablo-CEU, va ser impulsada per l'Asociación Católica de Propagandistas, vinculada als sectors catòlics més conservadors com e-cristians.

 

Es dóna la circumstància que l'exconseller d'Unió a la Generalitat Josep Miró i Ardèvol, d'e-cristians, és el director de l'Institut d'Estudis del Capital Social de l'Abat Oliba i que el cap dels serveis jurídics Governació, l'advocat Xavier Uriós, ha participat també en diversos actes organitzats per aquesta associació com un debat sobre Eurovegas o sobre el cas del doctor Morín.

 

Ortega va provocar polèmica després del seu nomenament el 2010 perquè al currículum oficial constava com a llicenciada en psicologia, malgrat que li faltaven dues assignatures. Aleshores va atribuir el fet a un "error involuntari".

Publicitat
Publicitat

35 Comentaris

Publicitat
#17 francesc, girona, 07/01/2013 - 12:29

No ho entenc , a qualsevol país d?Europa per menys els fan dimitir. A més amb el càrrec que ocupa sempre hi haurà l?ombra del favoritisme, és inevitable, encara que no sigui veritat.

#16 Ramon, Perafita, 05/01/2013 - 20:55

No cal fem tants escarafalls. Aquesta senyora no deu ser pas ben tonta. Segur que ha pogut fer dues assignatures. Quants dels que critiqueu us n'heu tret alguna posant-hi una mica de cara en qualsevol universitat?

#16.1 the ramones, Universitat de Deusto, on sinó, 06/01/2013 - 14:00

què insinues, que treguin senyores de les universitats per la cara?... què vols que et digui, Perafita, jo, en tot cas, m'estimaria més treure'n senyoretes.

#16.2 narcisa, Universitat d'Ella Mateixa, 06/01/2013 - 18:47

una assignatura era "Apalabrados", i l'altra com es deia, tu, que ara no me'n recordo?.

#15 Ramon, la veritat és l'eina bàsica del psicòleg, 05/01/2013 - 00:08

Com que té tant de temps lliure, i disponible, pagant nosaltres, ara començarà una altra carrera, oi?... llicenciada en dir sempre la Veritat?

#14 Julio, Barcelona, 04/01/2013 - 22:17

Hay muchos envidiosos. Despues de leer los comentarios, me doy cuenta que este pais no tiene remedio. Esos envidiosos no soportan las personas que tienen fuerza y son capaces de crecer y mejorar.

#14.1 Maria, Barcelona, 04/01/2013 - 23:52

Tens raó, Hulio, sobretot pel que fa al seu currículum, que el tenia molt "crescut" i extraordinàriament "millorat". Tu també ho fas, això?.

#13 Antoni, La Pobla de Segur, 04/01/2013 - 18:07

És d'admirar la força de voluntat d'aquesta senyora i de tothom que s'esforci. Alguns s'estranyen que hagi tingut temps, però, a veure, acàs hi ha algun metge que després d'acabar la carrera deixi d'estudiar, o algun advocat o qualsevol professional? Jo la felicito.

#13.1 manolo, Barcelona, 04/01/2013 - 21:02

Antoni, yo sí que te felicito. O eres una bellísima persona y realmente en tu inocencia te lo crees todo. O eres un talibán y aún delante de lo más evidente no ves más allá

Confío que sea lo primero

#13.2 carlota, barcelona, 04/01/2013 - 22:30

el problema no és que "després d'acabar la carrera deixés d'estudiar", és que va mentir... i que, a sobre, tampoc no va estudiar... ho entens, Felicitats?.

#13.3 Antoni, La Pobla de Segur, 05/01/2013 - 18:42

Ella ha acabat la carrera segons les normes legals. Si algú creu que ho ha fet saltant-se la Llei que vagi als Tribunals.Per tant reitero la meva felicitació, de la mateixa manera que la vaig criticar quan va mentir, ara afirmo que ha seguit el camí correcte. Carlota d'on treus que no va estudiar?

#13.4 carlota, barcelona, 06/01/2013 - 14:03

si no entens que va mentir quan va dir que era llicenciada i que, per tant, TAMPOC no havia estudiat, que vols entendre, la paraula Felicitats?.