Publicitat
Política · 7 de Juliol de 2011. 12:09h.

Pajín assegura que "l’etiquetatge seguirà com fins ara"

"Sóc una ciutadana normal i lliure i vaig a la platja com tothom"

Pajín assegura que "l’etiquetatge seguirà com fins ara"

Pajín, en una imatge d'arxiu

La ministra de Sanitat, Leire Pajín, ha dit avui, en una entrevista a El món a RAC1, sobre les vacances a Maó que "he fet les coses amb plena normalitat, sense cap tipus de privilegi ni en l'accés, ni en el preu ni en les prestacions diferents als demés".
 
"Quan vas a una platja pública a vegades t'exposes a què et facin fotos. No he entès on està la notícia en què una ciutadana vagi a la platja com tots els espanyols", ha indicat, a més de constatar que "hi ha qui pensa que hem d'anar a urbanitzacions amb molta seguretat per evitar que ens facin fotos".

"Sempre m'he cregut una ciutadana normal i lliure i vaig a la platja com tothom. Alguns creuen que aquest ha estat el meu error",ha defensat. D'altra banda, ha assegurat que "la directiva europea no modifica l'actual règim lingüístic. No hi ha cap novetat. L’etiquetatge se seguirà fent com fins ara".

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#5 io, bcn, 08/07/2011 - 11:05

es decir: incumpliedo la ley porque a los ultracatalanistas se les consiente casi todo!

#5.1 kimet, Polonia, 08/07/2011 - 16:43

Mira, nosotros ponemos 22.000 millones de euros encima de la mesa cada año asi que si no te gusta pillas tus maletas y te vas para africa. Y si no t'agrada cambia la llei i et fots.

#4 Crosta, bcn, 07/07/2011 - 19:16

algú se la ceru?

#3 Bianor, Patria de Prim, 07/07/2011 - 17:10

Cada día que pasa esta chica se parece más a u padre.Hay que ver lo que tiene la naturaleza.No engaña!

#3.1 Crosta, bcn, 07/07/2011 - 19:39

Juan Prim y Prats? A que no sap aquest qui va matar a Prim? Si no el maten es fa independentista, com el Companys, Germà Bel o Millan Mestre!!!

#1 Francesc, Badalona, 07/07/2011 - 12:57

Potser sí que seguirà com fin ara, la diferència és que fins ara era un dret que teniem i ara passa a ser un favor o concessió que ens feu els espanyols. És a dir que fins un etiquetava en català perquè volia i ara ho podrà fer perquè ens doneu permí, com sempre.

#1.1 pepe, andorra, 07/07/2011 - 19:02

Si, tienes el derecho a etiquetar en lo q quieras, q yo tengo el derecho de comprar lo q me de la gana.

#1.2 Crosta, bcn, 07/07/2011 - 19:24

El pepe no s'ha enterat que els andorrans no són espanyols. Per tú faràs xicot! Si vols ser espanyol ja saps que t'espera: un deficit fiscat com el valencià el balear o el català.

#1.3 Cesc, bcn, 07/07/2011 - 19:26

El pepe deu ser un d'aquets andorranos de pedralbes, je je. Quan topin amb l'Agencia ja veurem que opina (agencia tributària).