Publicitat
Política · 15 d'Octubre de 2015. 13:02h.

Pastor equipara la concentració amb el setge al Parlament

La ministra de Foment diu que llavors “tots els ciutadans vam dir el mateix, que era terrible”

Pastor equipara la concentració amb el setge al Parlament

Pastor, durant l'entrevista

La ministra de Foment, Ana Pastor, ha equiparat la concentració de suport al president de la Generalitat, Artur Mas, davant el TSJC amb el setge al Parlament del 15 de juny de l’any 2011. També ha demanat “màxim respecte als poders de l’Estat”.

Pastor, en una entrevista concedida aquest dijous a Las mañanas de RNE, ha estat preguntada per les més de 2.000 persones que s’han aplegat davant l’edifici del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya com a mostra de suport a Mas, que avui ha declarat pel 9-N.

En aquest sentit ha demanat “respecte” per als jutges com es va demanar per als diputats durant el setge a la cambra catalana. "Quan hi va haver una manifestació que va envoltar el Parlament de Catalunya el 2011, per les retallades de la Generalitat, tots els ciutadans vam dir el mateix, que era terrible”, ha argumentat.

“En un país democràtic com el nostre cal tenir el màxim respecte als poders de l'Estat”, ha afegit en referència als jutges i els estaments judicials. I és que ha considerat que la concentració ha estat també una mesura de pressió al TSJC.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#6 BEJOTA, BCN, 15/10/2015 - 16:34

Planeta insiste en que se irá de Cataluña en caso de independencia
El nuevo presidente, José Creuheras, y el hijo de José Manuel Lara Bosch manifiestan que cumplirán los deseos de éste, que dijo que cambiaría de sede si hay secesión.

N.B. AIXÓ TAMBÉ HO FAN ELS GITANOS (VEURE EN "FARRUQUITO" ).

#6.1 BEJOTA, BCN, 15/10/2015 - 16:35

N.B. IGUAL QUE LOS GITANOS ,SRA. PASTOR.FARRUQUITO FUE ALJUDGADO CON 200 CALOS...

#6.2 Hector, Bcn, 15/10/2015 - 17:22

Otro ocupara su lugar, no tengo duda alguna de que alguna editorial estara encantada de quedarse con sus clientes. Chao planeta.

#5 diguemhotot, Cerdanyola, 15/10/2015 - 15:57

Ho diu per les escenes de violència?, per impedir accedir al recinte els que hi treballen?
Escolti un 'setge' no és el mateix que una concentració pacífica.
Aquí no hi ha agredits ni s'impedeix el pas a ningú.

#3 Vergonya aliena sento, Barcelona, 15/10/2015 - 15:16

En sembla que la Generalitat tastarà la seva propia medicina i s'en penedirà d'haver exercit l'acusació particular i fer propici la condemna (gracies a ella i a Mans Netes) de 3 anys de presó a 8 catalans de les que van protestar davant del Parlament de Catalunya al 2011. Vaig a buscar crispetes.

#3.1 Diguenhotot, Cerdanyola, 15/10/2015 - 23:56

No van ser comdemnats per 'protestar'
Ho saps perfectament, però t'agrada fer demagògia.
Si els que s'han concentrat als jutjats s'haguessin comportat com els del setge al Parlament, haurien estat detinguts.
Les coses són com són, ja n'hi ha prou de distorsionar la realitat

#2 vila, vila, 15/10/2015 - 13:34

El respeto que reclama esta política, debe ganarse día a día con actos, hechos, discursos coherentes y coincidentes al oficio, ser juez no es sinónimo de nada que de per si conceda automáticamente el respeto de la sociedad que habita la justicia. el respeto se gana, no se regala.

#1 zenaida, Barcelona, 15/10/2015 - 13:08

Otra lumbrera!!!
Esta Nación de 17 naciones de momento...pq Barcelona tendría q reclamar su automia ya q es la q más paga!!!
No tiene arreglo...
Los políticos son un desastre todos, todos y todos...
Tenemos espectáculo asegurado hasta el 20-D...lo bueno es que " asin" los vamos conociendo a todos

#1.1 Hector, Bcn, 15/10/2015 - 17:24

Parece que los unicos que se quejan de que barcelona paga mas son los mismos que no hacen nada por que cataluña pague mas de lo que se le da.