Publicitat
Política · 10 de Juliol de 2021. 10:22h.

Pedro Sánchez ja pensa en les generals

Remodelació de Govern dos anys abans de les eleccions

Pedro Sánchez ja pensa en les generals

El president de Govern, Pedro Sánchez, durà a terme al llarg d'aquest dissabte una remodelació "àmplia" de l'Executiu que afectarà carteres fonamentals i a les estructures de coordinació de Gabinet.

Els canvis, dels quals ja ha estat informada la vicepresidenta Tercera i ministra de Treball i Economia Social, Yolanda Díaz, no afectaran a les cinc carteres de Unides Podem en el govern de coalició, seguna ha avançat la cadena Ser.

La remodelació es donava per feta des de feia setmanes després de l'àmplia victòria d'Isabel Díaz Ayuso a Madrid, el desgast de l'executiu pel covid i la marxa de Pablo Iglesias del govern.

Publicitat
Publicitat

13 Comentaris

Publicitat
#10 Lepero, Barcelona, 11/07/2021 - 12:18

Este tío, con tal de seguir en la poltrona, es capaz hasta de fichar a la Ayuso.

#9 Marcial Heredia, el circo de la tele, 11/07/2021 - 08:30

España estaba a la espera de un Zapatero que la rematara. Pues ya lo tenemos. Bueno, un ZP 2.0, el Sánchez con pajinas y políticos low cost. Pronto volveremos a la Champions li de la economía mundial, al icetaréndum, con Vox sirviéndole de eficaz espantajo para mantener prietas las filas. El acontecimiento planetario del ocaso de un impostor.

#8 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 11/07/2021 - 00:12

Deja a los de Pudrimos y al delincuente de Felando Glande+Tranca a terroristas y golpistas. Señal de que su apoyo al golpismo separatista catalán y a ETA va a continuar, es decir, que su intento de cambio de régimen va a continuar.

#7 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 11/07/2021 - 00:08

Cambio de gobierno, tirando a la basura a sus ministros cleenex después de sonarse los mocos con ellos. Reorganiza sus filas porque sabe que va a tener como adversario a Ayuso, y para dar la imagen que le preocupa la economía, cuando es quien la ha hundido. Al Felón solo le preocupa el Felón.

#6 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 10/07/2021 - 21:37

Piensa poco, pero le interesa su presente y el futuro que le espera después de las generales; por eso seguirá contentando a los separatistas y a los comunistas ¡Sabe que sin ellos no podrá seguir chupando del poder!