Publicitat
Política · 2 de Maig de 2022. 09:43h.

Pegasus també va espiar el Govern espanyol

Van accedir als telèfons de Pedro Sánchez i Margarita Robles

Pegasus també va espiar el Govern espanyol

Els telèfons del president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, i de la ministra de Defensa, Margarita Robles, van ser espiats també amb Pegasus entre maig i juny de 2021. Segons dos informes del centre criptològic nacional, diu que s'han constatat dues "intrusions" al maig de 2021 (mòbil de Sánchez) i juny de 2021 (mòbil de Robles).

El ministre de la Presidència, Félix Bolaños, ha explicat que es tracta d'un "atac extern" perquè a Espanya "totes les intervencions que es poden produir a Espanya es fan per organismes oficials i amb autorització judicial i per això no tenim dubte que és una infecció externa". "Són fets contrastats i d'enorme gravetat que confirmen que hi ha hagut intrusions en àmbits aliens a les institucions estatals i fora de la llei", ha afegit.

El Govern espanyol, que ha presentat aquest dilluns una denúncia en l'Audiència Nacional, les defineix de "il·lícites" i "externes" perquè no s'han produït per un organisme oficial i sense autorització judicial. La "intrusió" es va consumar i, de fet, en les mateixes es va extreure "determinat volum de dades" dels terminals del president i de la ministra.

Publicitat
Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#13 Quién es quién, Barcelona, 02/05/2022 - 13:59

Això ja sembla una película del James Bond, Tsunamis, Pegasus, russos, NewYorker, Citizen Lab, indepes.cat Pedrito, Margarita Robles, embolica que fa fort

#13.1 Oriol, BCN, 02/05/2022 - 17:27

Del James Bond? Això no arriba ni a pel·lícula dels Hermanos Ozores, sisplau! I amb el ridícul que ha fet la pobra Margarita Robles, gairebé em cau bé! (Per cert, estaria bé que una ministra conegués el New Yorker.)

#12 Kropotkin, Bic, 02/05/2022 - 13:42

Supongo que a Pedro Sanchez le habrán copiado unas 200.000 fotos suyas con gafas de sol en helicóptero o en falcon. Es lo normal en un tipo así. Jua, jua, jua,...

#11 Trafalgar, Girona, 02/05/2022 - 13:39

No t'agrada que t'espiin, Robles... ?

#11.1 Futimé, Bcn, 03/05/2022 - 00:11

Tot molt legal i segur que autoritzat per un jutge, com ja va dir ella.

#10 Sèneca, Barna, 02/05/2022 - 12:13

Bueno, algo es algo. Raudos ya han dicho que estas dos infecciones son externas porque no han tenido autorización judicial ni las ha producido ningun organismo oficial.
Pero, y las 18 reconocidas por el CNI (de un total de 200) practicadas contra catalanes ¿han tenido autorización judicial? ¿qué organismo las ha promovido?

#10.1 Kropotkin, Bic, 02/05/2022 - 13:43

Supongo que el departamento de lucha contra paletos. Jua, jua, jua,...

#10.2 Soloesmiopinion, Tabarnia, 02/05/2022 - 18:10

Si sobre 200 supuestas infecciones, solo han habido 18 sobre políticos independentistas ¿Por qué son los únicos que están lloriqueando todo el día? Y sobre todo ¿Por qué estos mismos no condenaron el espionaje de Mossos a políticos constitucionalistas?

#10.3 Ojotuerto, Calafell.TAB, 03/05/2022 - 08:45

Seneca era catalán !!!!!

#9 Carlos Gomez, diuen, diuen, diuen.., 02/05/2022 - 12:04

LLegiu, llegiu... :

https://www.eltriangle.eu/2022/05/02/creixen-les-sospites-sobre-els-falsos-positius-de-citizenlab/

las patas cortas..

#9.1 Borja de Prada, Sant Cugat, 02/05/2022 - 15:17

jajajajaja el triangle es el diario oficial del estado español que es publica semanalmente.