Publicitat
Política · 5 de Març de 2012. 10:29h.

Per què Pique sí i Mourinho no?

Els àrbitres prendran mesures contra el jugador del Barça però no ho van fer amb el tècnic del Madrid

Per què Pique sí i Mourinho no?

Pique, després de ser expulsat contra l'Sporting

El president del Comitè Tècnic d'Àrbitres, Víctoriano Sánchez Arminio, ha assegurat a Radio Nacional que denunciaran Gerard Piqué davant el Comitè de Competició per haver dit, després del partit contra l'Sporting que la seva expulsió va ser "premeditada".

En efecte, el jugador va declarar després del partit que "Al descans li he dit a l'àrbitre que era penal a Keita i ell se l'ha guardat. Tinc la sensació que hi ha hagut premeditació". Però cal recordar que el comitè no va prendre cap mesura quan l'entrenador del Reial Madrid, Jose Mourinho, va admetre que va esperar Teixeira Vitienes al pàrquing del Camp Nou després dels quarts de final de Copa i que ningú del Comitè ha pres cap mesura sobre el cas.

Sánchez Arminio ha afirmat que les declaracions del central del Barça "són desafortunades i molt greus. En canvi, les de Guardiola són modèliques". El president del Comitè d'Àrbitres també ha assenyalat que en una expulsió com la de Piqué "et bull la sang, però un esportista ha de tenir respecte per l'altre".

Publicitat

24 Comentaris

Publicitat
#14 MARC-SABATES.COM, REPUBLICA CATALANA DEL BARCA//*//, 06/03/2012 - 09:37

ADEU ESPANYA ! !
VISCA LLIGA CATALANA //*//

#13 JORGE, Jerusalem, 06/03/2012 - 08:59

a que viene a baila Ze Mouri,estoy harto destes periodistas que siempre lo hacen todo mui bien,buscando lo suyo realisarse personal y profisionalmente y su justificacion a que informar el publico;si (costumer service) ya huelle mal vuestras criticas destrutivas que no edifican dejad ser (sales maneg

#11 Soci 3xxx, bcn, 05/03/2012 - 16:58

Si amb un R. Madrid (Espanya), a tanta distancia(deu punts) del Barça(Catalunya), encara fan mans i mànigues, per castigar al Piqué, per que a dit una cosa, i li tenen preparada la cadira eléctrica, mentre els de Espanya, o han fet pitjor i mes vegades i aquí ningú a dit ni piu,

#11.1 pepe, andorra, 05/03/2012 - 18:27

ni el R. Madrid representa a España ni mucho menos el Barcelona a Cataluña, si tu lo piensas me parece bien, pero debo decirte q no es así, q solo es fútbol y q hace 30 años q nos libramos de Franco. Q conio tendrá q ver el fútbol con la política, hay q ser muy friki para llegar a esa conclusión.

#9 jajajjaaaaaa, barcelona, 05/03/2012 - 13:25

i Pique podia estar calladet tambe....i dedicar-se a jugar i menys waka-waka...i la directiva de vacances oi ?

#9.1 Josep, Barcelona, 05/03/2012 - 15:31

doncs per això mateix, perquè la directiva està de vacances els jugadors han de fer la seva feina, la gran amistat de Rosell i negocis conjunts, a Brasil i Qatar, no deixen que Rosell faci bé la seva feina. Patètic.

#8 ramon, barcelona-c, 05/03/2012 - 12:22

Espanya ens es una administració hostíl en tots els àmbits , que resta invariable per la nostra manca de dignitat i de sentit d'estat i poc dotats , per dir-ho suau , per la política .

#8.1 Sandro, Barna, 06/03/2012 - 09:43

Preguntas del Trivial Pursuit...

Nombra un club de futbol al que esta administracion tan mala le haya indultado despues de...
NO comparecer a una eliminatoria de la copa...
Cerrar el estadio por lanzamiento de cochinillos ..
Arbitrajes infumablemente favorables en años anteriores.
¿Lo aciertas?