Publicitat
Política · 24 de Juliol de 2013. 17:00h.

Picabaralla entre Cañas i Aragonès al Twitter

El diputat d'ERC replica al de C's que "no hi ha res pitjor que intentar fer gràcia i no fer-ne"

Picabaralla entre Cañas i Aragonès al Twitter

Imatge de part de la conversa

Jordi Cañas i Pere Aragonès, diputats de Ciutadans i ERC respectivament, han mantingut una picabaralla dialèctica al Twitter. Tot ha començat quan Cañas, en una piulada, ha considerat que Oriol Junqueras dóna "o sermons o classe. Avui al ple sobre la Joventut toca classe (avorrida)".

Aragonès ha replicat, en referència a Cañas, que "n'hi ha que fan monòlegs humorístics. Qüestió d'estils". "I intel·ligents, estil que per descomptat no és el vostre", ha respost el portaveu de Ciutadans.

El diputat d'ERC ha seguit dient que "veig que no et cal padrina. Hi ha monòlegs i monologuistes bons i dolents. No hi ha res pitjor que intentar fer gràcia i no fer-ne". "No et preocupis, si segueixes intentant-ho milloraràs. És qüestió de temps i d'esforç. En canvi, l'agudesa es té o no", ha afegit el de C's.

"Com la modèstia: se'n té o no se'n té. No la podràs comprar enlloc", ha replicat Aragonès abans que Cañas hagi respost que "la falsa modèstia sí es ven i s'exhibeix, com reflecteixen les teves piulades".

Publicitat
Publicitat

42 Comentaris

Publicitat
#22 Nacionalista, no gracias, Barcelona, 25/07/2013 - 17:52

No pasa nada, no dicen que los que votan a Ciutadans y al PP no son catalanes...Es lo que tiene la libertad de expresión o la libertad de opinión, que no les gusta a los nacionalistas. En el regimen franquista pasaba lo mismo...

#21 BEJOTA, bcn, 25/07/2013 - 14:13

La inversión extranjera en Cataluña se hunde desde que Mas puso en marcha el plan secesionistaEl peso de este comunidad en atracción exterior cae del 18,2% del total nacional en el bienio 2009-2010 al 13,9% en el 2011-2012

#20 BEJOTA, bcn, 25/07/2013 - 14:13

Amb C's no hi ha res a fer.No és el cas d'en Pujol tapant la boca al Dr. Aleix Vidal-Quadras.C's ,us fan por ,oi trencapatries ?

#20.1 spain is over, botswana, 25/07/2013 - 18:15

Al Vidal Quadras no li va tapar la boca ningú, se'l van petar els seus propis pq van veure q amb 15 escons mai no es menjaria un rosco.

Els qui voleu tapar boques sou els qui voleu prohibir referendums per por de perdre'ls

I els ciudadanos si són corruptes que se sàpiga

#20.2 BEJOTA, bcn, 26/07/2013 - 12:57

spain...:Tothom té tot el dret a ser un perfecta desiformat però tu abusses.

#19 Kropotkin-Harto de paletos catalanistas y del PSC, Vic, 25/07/2013 - 10:10

Catalanistas: Vaya lideres que os buscais: Carod, la Rahola, Junqueras, etc. Jua, jua, jua,... ¿A donde vais conducidos por esta gente? Jua, jua, jua,...

#19.1 Kropotkin-Harto de catalanistas del mal, Vic, 25/07/2013 - 11:08

Nada que ver con Cañas, Sanchez Camacho, Wert...personas temperadas y serenas, la personificación del no nacionalismo...juas, juas...bueno, os dejo, q el Rivera me ha pasado unos sobres de dinero negro para que los reparta entre nuestra militancia.

#18 ccc, bcn, 25/07/2013 - 08:22

El junqueres fa sermons o classes, però això només és una qüestió d'estil. El problema és q menteix sempre, ja ho feia a Catalunay Radio en el programa En Guardia i ara segueix igual