Publicitat
Política · 1 de Febrer de 2019. 20:21h.

Pintura i ous contra la fiscalia

L'esquerra independentista avisa que “serem ingovernables”

L'esquerra independentista ha llençat pintura i ous contra la fiscalia superior de Catalunya i la conselleria d'Interior durant la manifestació que la CUP i altres organitzacions antisistema han celebrat aquest divendres pel centre de Barcelona en defensa del dret a l'autodeterminació i per reclamar l'alliberament dels líders independentistes presos.

La marxa ha reunit centenars de persones que han recorregut Rambla Catalunya, el carrer València, Passeig Sant Joan, Diputació, Via Laietana, finalitzant a plaça Sant Jaume sota el lema “us volem a casa, alcem-nos”. L'esquerra independentista ha advertit que “governi qui governi, serem ingovernables”.

whatsapp-image-2019-02-01-at-20.18.09.jpeg

Els manifestants han fet una crida a mantenir la mobilització permanent al carrer durant el temps que duri el judici de l'1-O i han cridat consignes com “lluitar” i “govern popular”. Els Mossos d'Esquadra han detingut una persona en finalitzar la manifestació.

26783-mani.jpg

Entrada de la fiscalia superior de Catalunya
Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#11 Veciana, Barcelona, 02/02/2019 - 19:27

Esto lo hacen en Estados Unidos y los parten por la mitad a balazos.

#9 Pan con tomate y jamón Ibérico, II*II Catalonia Banana Republic , 02/02/2019 - 08:52

Las multas y consiguientes embargos son mano de santo... se pasa la tontería "ipso facto".

Para mas información, Arturo Mas y Paquito Homs...

#8 Pregunto yo, Tarragona, 02/02/2019 - 08:35

Supongo que actos como estos dan peso a la acusación de rebelión ? O no es violencia esto ?

#8.1 soloesmiopinon, Tabarnia, 02/02/2019 - 15:13

Depende. Es violencia cuando de dirige, por ejemplo, contra una sede de la ANC. En este caso, como es contra "los malos", se trata de libertad de expresión. Como se nota que no ves TV3%. estás muy desinformado!!!

#7 Albert, BCN, 01/02/2019 - 21:53

Hombre chicos que no veis que les estais dando pruebas a los jueces de que el pruses es un movimiento violento? flaco favor les haceis a los politicos presos.

#6 Tabarnés puro, Barcino, 01/02/2019 - 21:32

Serán ingobernables de 4 a 5 de la tarde. Después a jugar un rato a la Wii y a cenar a casa de papá..

#6.1 soloesmiopinon, Tabarnia, 02/02/2019 - 15:14

¿de 4 a 5???? Tanto rato!!! Jo tio, que duro es esto de la revolusió!!!