Publicitat
Política · 28 de Maig de 2013. 17:10h.

Plega una diputada de la CUP

Isabel Vallet substitueix Georgina Rieradevall

Plega una diputada de la CUP

Georgina Rieradevall, en una foto d'arxiu

El portaveu de la CUP, Quim Arrufat, ha anunciat que la seva companya de formació, Georgina Rieradevall, no tornarà al seu escó al Parlament quan acabi el seu període de baixa per maternitat.

Arrufat ha assenyalat que l'exregidora de l'Ajuntament de Vic "no es veia en cor" de seguir el ritme dels seus companys al Parlament, el mateix Arrufat i David Fernàndez.

"Per raons personals i familiars no creia que pogués assumir aquesta feina", ha resumit Arrufat. La nova diputada serà Isabel Vallet, nascuda a Castelló, i de la CUP de Gràcia.

Segons ha remarcat el dirigent independentista, durant la seva roda de premsa en seu parlamentària, el "canvi ha estat fet amb plena cordialitat i amistat".

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#10 lleidatà, Lleida, 29/05/2013 - 14:01

Soc votant i simpatitzant de la CUP. Quan aquesta noia es va presentar a les eleccions, embarassada, no sabia el qui li tocaria? Companys, ens hi juguem massa (nacionalment i socialment) com per caure en aquestes frivolitats... Necessitem gent forta i disposada assumir els reptes, pensem-hi bé...

#9 Carles, Sants, 29/05/2013 - 12:46

Som-hi Isabel...els votants de la CUP estem amb tu

#7 don Pelayo, Barcelona, 28/05/2013 - 19:36

Otra como López Tena, nacida en territorio valenciano y en lugar de quedarse allí a defender los "països catalans", se viene aquí,con Fernández y el Barrufat a defender el perroflautismo independentista amigo del castrismo y el chavismo.
La dejarán hablar alguna vez? pregunto...

#7.1 Pierenc, bcn, 28/05/2013 - 19:58

me encanta cuando escribis chorradas porque se delata vuestra falta de argumentos, que tiene q ver donde haya nacido, q tiene q ver castro y chavez? gilipolleces porque en realidad no sabeis ya ni q poner en nuestra contra. au ves a dutxar-te amb aigua freda.

#6 narcisa, brorom, brrom, al Passeig de Gràcia, 28/05/2013 - 18:59

un diputat que plega?... això no és fa, homen, guaita en Pujol que va començar a diPutar als 14 anys i ara té 85 i encara es l'hora que es baixi del cotxe ofiCiUal.

#5 cupmasclista, bcn, 28/05/2013 - 18:52

Una altra dona florero no? aquests de la cup van d'antimasclistes i son els que ho son més.

#5.1 Roger, L'H, 28/05/2013 - 19:01

I eso poque?

#5.2 Pierenc, bcn, 28/05/2013 - 19:36

q collons te a veure una baixa per maternitat amb el que tu has escrit?

#5.3 mireia, barcelona, 28/05/2013 - 20:47

el PePé d'Andorra (Terol) quan vol exterioritzar el seu pensament misògin és tan covard que fa servir el català en la intimitat, amb faltes, com l'Aznar.