El
candidat d'ERC-Reagrupament (ERC-RCat) a l'alcaldia de Barcelona, Jordi
Portabella, en roda de premsa, ha reconegut que manté contactes amb el
president de Democràcia Catalana, Joan Laporta, i que si aquest
s'incorpora a la seva candidatura li garantiria un lloc per sortir escollit regidor.
En
una conferència de premsa, Portabella ha reconegut que ha mantingut
contactes "per terra, mar i aire" amb Joan Laporta i que aquest
encapçala una tendència en el si de Solidaritat Catalana per la
Independència (SI) "amb voluntat de sumar i unir el tercer espai independentista ", enfront d'una altra tendència dins de la coalició SI que" només vol posar pals a les rodes ".
Encara
que Portabella no ha explicitat concretament el número de la
candidatura que oferia a Laporta, si ha assegurat que "quan ve un
president d'una altra formació política se l'ha de garantir un lloc per
sortir" escollit regidor i que podria ser el número 2 o 3 , ja que el quart està reservat a Reagrupament, que ha format coalició amb ERC per a les properes municipals a Barcelona.
"Els
que creuen en el tercer espai i tenen voluntat de sumar i creuen que
Barcelona ha de ser la capital de l'Estat de Catalunya seran
benvinguts", ha aclarit Portabella.
El
candidat d'ERC-RCat ha assegurat que donaran la "benvinguda" tant a la
coalició SI com a algun dels partits que la integren i que l'objectiu és
que "hi hagi la màxima concordança" i obtenir "el major nombre de
regidors i regidores per influir en el govern ".
"Sabem que no guanyarem les eleccions, però no hi haurà cap govern estable sense nosaltres", ha assenyalat el regidor d'ERC.
Portabella ofereix a Laporta anar de dos
El candidat d'ERC critica que gent de SI "només posi pals a les rodes"

Portabella, amb Laporta i Amorós, en una imatge d'arxiu
¡A por ellos!
10 Comentaris
Qui ets tu, Portabella, per a decidir i oferir. ERC es un partit assambleari, en assamblea es decideixen les llistes, tu et prens el partit com el teu feu privat. Portabella, no vas mes enlla d'un Gardhafi qualsevol, que practica la cleptocracia en el seu partit. ERC no es teva.
No ho necessitem a ERC, no volem, Laporta ni Carretreros ni Uriels són uns mesquins, només van a la seva, en definitiva ... uns egoistes no pensen en el partit, sinó en el que més els convé a ells.
perfecte ,aixi en quatre dies en laporta comencera a dir que es el mes guai,i encara fotra mes merde dins de la ja caiguda en picat de erc, endevant jan
En la red ya le han puesto nombre al pacto Laporta -Portabella: http://i53.tinypic.com/ml5i.jpg
Unitat d'independentistes, seria partits que treballen per la Independència units. Algu em pots dir una sola cosa que hagi fet ERC per la Independència???? Positiva, lo de no permetre el referendum al parlament no conta, pq és en contra