Publicitat
Política · 25 de Setembre de 2011. 19:32h.

PP i Ciutadans aprofiten

Sánchez-Camacho, rebuda al crit de "torera, torera" a La Monumental

Els líders del PPC i Ciutadans, Alícia Sánchez-Camacho i Albert Rivera, han volgut estar presents en la darrera cursa de braus a La Monumental de Barcelona. Les dues formacions, que defensen que se segueixen fent corrides a Catalunya, han aprofitat el dia per fer-se veure entre els protaurins.

El PPC, a més, ha instal·lat una carpa a les portes de la plaça de braus i ha repartit propaganda del partit. La líder dels populars ha estat rebuda amb aplaudiments i amb crits de "torera, torera" per part dels assistents a la corrida protagonitzada per José Tomás, Juan Mora y Serafín Marín.

Per la seva banda, Rivera ha arribat acompanyat per Jordi Cañas i ha comentat que per segona vegada assistia a una cursa de braus i que ho feia "a títol personal". "No he vingut a fer campanya, hi ha qui ha muntat carpes", ha explicat.

Camacho i Rafael Luna, del PPC, con un aficionado
Publicitat
Publicitat

14 Comentaris

Publicitat
#11 Joanjo, bcn, 26/09/2011 - 17:30

Aquests del PP volen governar Espanya? Si només es dediquen a defensar toros, prohibir TV3, carregar-se la immersió, etc. Nois, que és l'economia que no va bé! Precisament gràcies als últims 4 anys de vaques grasses que vau governar i no vau fer els deures pel futur.

#10 Josep Ma., Terrassa, 26/09/2011 - 11:23

Què es pot esperar d'una "filla de Guàrdia inCivil" que segur que quan "exercia" estomacava als catalans disidents del règim?
Escòria pura. Ja poden dir i fer lo que vulguin que MAI es treuran del damunt l'estigma d'espanyolistes anticatalans encara que visquin a Catalunya fins que es morin..

#10.1 pepe, andorra, 26/09/2011 - 14:04

Joer con la fiebre parda, ya puedes decir lo q quieras q el estigma de ultra intolerante no te lo quita nadie hasta el fin de los tiempos. Tu y la ralea como tu sois los verdaderos enemigos de las personas q viven en paz en Cataluña. Si ser catalán significa pensar como tu, prefiero ser andorrano.

#10.2 Tatiana, escaldes, 26/09/2011 - 14:24

Aquest cony d´andorrà que collons diu? No tens amb qui discutir-te al teu grandissim país? Deixa´ns en pau i dedicat a estudiar el teu idioma oficial! O també ets un "coló?

#9 patacó, tàrrega, 26/09/2011 - 09:21

Jo, enlloc de torera li diria "tora". Té una cara de vedella espanyola que és massa. MUUUUUUUUUUU. Apa, que et toregin els hispànics

#6 Paco PIl, Hojpitalé, 25/09/2011 - 23:47

Sort que els qui estan polititzats són els antitaurins. Com se'ls veu el llautó als tercermundistes que aplaudeixen gent vestida amb malles rosa clavant objectes punxants a un animal. És un espectacle tan ridícul com ells.

#5 Engràcia, Bna, 25/09/2011 - 22:28

I la torera torera aquesta no va portar aquest cop el seu fill com ariet?, no li agraden els bous a la criatura?