Publicitat
Societat · 11 de Març de 2013. 14:11h.

Prat diu que es va reunir amb Mayka Navarro per a "intercanvi d'informació"

El director general dels Mossos ho troba "el més normal del món"

Prat diu que es va reunir amb Mayka Navarro per a "intercanvi d'informació"

Captura de l'article escrit per la periodista

El director general dels Mossos d'Esquadra, Manel Prat, ha confirmat que es va reunir amb la periodista d'El Periódico, Mayka Navarro, per "intercanvi d'informació", una pràctica que ha considerat com la "més normal del món".

A pregunta d'e-notícies, ha explicat que la periodista "havia publicat determinades coses i jo, com a part de la meva resposabilitat, vaig considerar oportú que ens veiéssim".

Manel Prat ha defensat la trobada amb Navarro perquè "tinc moltes trobades amb diferents mitjans. Amb molts de vostès ens hem vist, hem dinat o ens hem entrevistat. De vegades públicament, de vegades privadament".

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#7 eduard , sabadell, 12/03/2013 - 14:55

Manel jo de tu no em fiaria de la pajara de la Mayka......... sembla tot plegat una trampa: jo vinc de parlar amb el Marco i quedo amb tu seguidament com per implicar-te amb Metodo 3 .
Hi ha molta pàjara suelta i jo vigilaria.

#6 ccc, bcn, 12/03/2013 - 01:23

quina informació tenia la Sra Navarro q puguès interessar al cap de la policia? potser tenia proves d'algún delicte?

#5 Otro, barna, 11/03/2013 - 18:39

Que le pensabas dar de intercambio, la información del próximo cambio de guardia del Palau de la Generalitat, o la formación del Barça contra el Milán. En cualquier caso eso se hace en rueda de prensa para todos los medios. En confianza yo me iria dos minutos antes de que me boten, por listo.

#4 Ridícul absolut de la Camacho, BCN, 11/03/2013 - 17:05

La periodista d'El Periódico confirma que Manel Prat era a 1,5 km del domicili del director de Método3 i que la dona que havia recollit era ella (article que obre aquest fil). Per tant les invencionsde la policia nacional i els tejemanejes de la Camacho botox queden al decobert

#3 ander, bcn, 11/03/2013 - 16:31

La periodista puede tener confidentes, pero el director dels mossos no puede ser confidente.

El director de los mossos es un político y debe informar a todos por igual y con cámaras y flashes. Nada de amiguismos ni periodistas teledirigidos.

That's catalonia.

#3.1 Enric, Barcelona, 11/03/2013 - 17:37

#3


"es un político y debe informar a todos por igual y con cámaras y flashes"
Hahahaha seguiu, seguiu! Quin ridícul aquests dies per salvar la Camacho!

#3.2 Terraxa, Terrassa, 11/03/2013 - 18:01

I llavors qui ha filtrat de forma distorsionada el seguiment de la periodista?

Aquí tothom menteix, però el cert és que estem fent un caldo amb molt poc tall, un consomé de botox, com si diguessim, però tall, el que es diu tall, no es veu per enlloc (i consti que no dic que no n'hi hagi)