Publicitat
Política · 16 de Juny de 2021. 09:53h.

Premi de consolació per a Alba Vergés

Nova vicepresidenta del Parlament després de quedar-se sense conselleria

Premi de consolació per a Alba Vergés

L'exconsellera de Salut i diputada d'ERC, Alba Vergés, serà la vicepresidenta primera de Parlament en substitució d'Anna Caula, que abandona aquest lloc per ser secretària general de l'Esport de la Generalitat.

Vergés, que aquesta legislatura s’ha quedat sense conselleria, ha estat triada durant el ple del Parlament d’aquest dimecres. Ha obtingut el suport dels tres partits independentistes.

L’exconsellera s’afegeix d’aquesta manera a l'altre diputat d'ERC a la mesa, Ruben Wagensberg. Actualment, la mesa compta amb dos representants de Junts, dos d'ERC, dos del PSC i un de la CUP.

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#6 BJMR, Bilbao, 16/06/2021 - 20:29

Pero los cien mil, o más, están garantizados.
¡Menuda consolación, tiene que estar poliorgasmica!

#4 Pepón, Bcn, 16/06/2021 - 10:55

Premio de consolación?? cobrará un pastón y trabajará NADA. Como Consellera era un cero a la izquierda (como la gran mayoría) pero tenía que trabajar. Ahora el sueldazo le viene regalado

#3 Marcial Heredia, el circo de la tele, 16/06/2021 - 10:23

Están los mismos payasos en sitios distintos. Quién decía que en esta legislatura la función sería distinta?

#2 Mireia M., Manresa, 16/06/2021 - 10:16

Els delinquents ja no s'amaguen de res i van directament a l'unica cosa que els interessa: repartir-se el boti de l'erari public entre els membres de la banda, talment com han fet amb aquesta impresentable que serà recordada per alló de "se m'inflen els ovaris", i per l'altre personatge que el seu màxim merit era haver estat porter de discotec

#1 Jvcs, Barcelona, 16/06/2021 - 10:06

Hay otro cargo q se aproxima , presidiaria en un banquillo por nefasta gestión de la pandemia por omisión dolosa de sus responsabilidades .
Deberia ser inhabilitada para cualquier cargo publico !

#1.1 E. Payetó, Barcelona, 16/06/2021 - 10:18

Al menos las lágrimas iniciales (sobre las otras no formularé ningún juicio de valor) fueron creíbles.
Le tocaba de lleno, el cierre perimetral de la Conca d'Òdena. Una especie de los ricos también lloran (no he visto extractos y saldo o librera de ahorro o en plural).
Es una forma de hablar.
Pienso que se identificarán con ello hombres y mu

#1.2 E. Payetó, Barcelona, 16/06/2021 - 10:19

de la Catalunya Interior. Tractoriana o no. San Ferdiniana o motorizada.

#1.3 Antifa, L'H, 16/06/2021 - 11:33

Según mi opinión, la gestión de una pandemia sin precedentes en la modernidad ha sido un problema para cualquier administración, y estoy convencido que todas ellas han actuado con la mejor de las intenciones, y la terribles consecuencias no son atribuibles a nungun presidente, consejero ministro.
A Ayuso con más muertes, qué?