Publicitat

Els indignats equiparen el conseller d'Interior amb el dictador nazi

Puig = Hitler

Imatge d'una foto comparant Puig amb Hitler

L'actuació dels Mossos a la Plaça Catalunya el passat divendres no va agradar als indignats. Es per això que els indignats han omplert l'espai del centre de Barcelona amb pancartes contra el conseller d'Interior, Felip Puig.

Les més dures són les que comparen Puig amb personatges com Hitler o Franco. En un dels laterals de la plaça, per exemple, es pot llegir el lema "Franco no ha mort, ara és conseller d'Interior".

En d'altres es demana la dimissió del conseller. També n'hi ha algunes en les quals li recorden a Puig que "quan vulgui tornar a fer neteja porti una escombra". I fins i tot hi ha muntatges amb la cara d'Adolf Hitler. 

Publicitat
Publicitat

40 Comentaris

Publicitat
#23 Anónimo, BCN, 01/06/2011 - 22:00

Hitler??? si insultais hacedlo con criterio. Sería como Heinrich Himmler, Reichführer-SS y ministro de Interior! Para realizar comparaciones sería bueno tener un poco de idea de los elementos a comparar...

#22 Roser, Barcelona, 01/06/2011 - 11:51

Y dale con Hitler, salio elegido de las urnas, pero no hablamos de donde salio,lo horroroso es lo que hizo. Comparar a Hitler con Felip Puig o es ser un ignorante casi analfabeto o es literalmente ser un hijo de p--- .Ahi vuestra comparacion :http://www.historyplace.com/worldwar2/timeline/dachau.htm

#22.1 Pablo, Bcn, 01/06/2011 - 22:50

Si Hitler te parece mucho, va, venga.. ponle Franco.

#22.2 andreu , andorra, 01/06/2011 - 23:37

oye roseer hitler tambien fue elegido democraticamente en las urnas a ver si te informas un poco de la historia dando lecciones a la gente payaso

#21 Pep, Vic, 31/05/2011 - 16:40

Aquets que comparen de forma molt lleugera un representant escollit democraticament amb hitler em fan fàstic. No crec que s'aguessin atrevit cap d'ells a desafiar hitler i les SS amb xanclestes. Hi ha coses a arregar i parlar però si això es democràcia real que s'ho facin mirar.

#21.2 jajajaaaa, barcelona, 01/06/2011 - 08:15

Pep, llegeix una mica d´historia Hitler tambe va ser escollit democraticament a les eleccions alemanyes de 1934

#19 Josep Maria, bellpuig, 31/05/2011 - 02:01

El que estic veient, és que la majoria dels defensors dels indignats que escriuen aquí, ho fan en castellà, no far gaire vaig llegir que això era promogut per forces estrangeres, i al cap i a la fi serà cert.

#18 Pablo, Barcelona, 30/05/2011 - 22:34

A quien le extraña? Puig es Nacionalista, Independentista, discrimina y no entiende a la gente que no piensa como el. En fin, que lo comparen con Hitler o Franco me parece acertadisimo.

#18.1 Francesc , Girona, 31/05/2011 - 09:52

veo que la ignorancia no tiene limites.Es una lastima el bajo nivel cultural de nuestro pais

#18.2 Pablo, BCN, 31/05/2011 - 17:00

De qué país hablas? De España para lo malo y de Catalunya para lo bueno? No me atrevería a poner en duda tu incultura; que lo hagas tu es una muestra de tu cobardía, frustración, adefensión voluntaria, meaculpismo católico y excesivo nacionalismo estéril.