El conseller d'Interior, Felip Puig, ha ratificat l'exdirector dels Mossos, Rafael Olmos, com a "assessor del conseller en projectes transversals", segons publica el DOGC.
Olmos ja exercia aquesta tasca amb el conseller Joan Saura, per la qual cobrava 40.964 euros anuals. Ara, malgrat que com a personal eventual cessa automàticament quan cessi en el seu càrrec l'autoritat que el va nomenar, Felip Puig ha decidit ratificar-lo.
Rafael Olmos, llicenciat en Filologia Hispànica, va ser director dels Mossos fins que va ser cessat el març de 2009 arran de la polèmica càrrega policial contra els estudiants anti-Bolonya que es van tancar al rectorat de la Universitat de Barcelona (UB).
Aquesta destitució va ser interpretada com a resultat de les guerres internes en el departament que dirigia l'ecosocialista Joan Saura.
El Departament d'Interior, consultat per e-notícies, ha al·legat que "totes les reestructuracions que s'han de fer en la conselleria encara no estan fetes".