Política · 25 de Maig de 2021. 13:40h.

Puigcercós sentencia Laura Borràs

“L’han enxampat fent una cosa il·legal, no té res a veure amb el procés"

Puigcercós sentencia Laura Borràs

L’expresident d’ERC, Joan Puigdercós, en una entrevista a RTVE, ha negat que les causes judicials que afecten la presidenta del Parlament, Laura Borràs, tinguin res a veure amb el procés independentista, tal i com afirma ella mateixa.

“La senyora Borràs pot dir el que vulgui en legítima defensa. Però no té res a veure. Perquè allò és un cas de relacions privades. Ella estava al capdavant de l’Institut de les Lletres Catalanes, va negociar un contracte, el va trossejar i ha tingut la mala sort que l’han enxampat fent una cosa il·legal o presumptament il·legal. Què té a veure això amb el procés?”, ha considerat.

“Ni estava tallant la Meridiana, ni estava tallant la Junquera, ni estava manifestant-se ni estava decidint com es feia el referèndum. Ser independentista no l’ajuda però jo crec que no té res a veure amb el procés”, ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#10 Miguel, Hospitalet de Llobregat, 25/05/2021 - 19:19

Ahora !! Venga, hombre, eso lo sabemos todos desde el minuto 0. Otra cosa es lo que se ha vendido. Igual que el caso Banca Catalana.

#9 BJMR, Bilbao, 25/05/2021 - 19:06

"La han pillado haciendo algo ilegal", exacto, lo mismo que a todos los políticos presos.

#8 Pan con tomate y jamón ibérico, Divide et vinces..., 25/05/2021 - 18:33

¡Puigcercós...! hay personajes del pasado que parecen gigantes comparados con los enanos actuales... incluso en el procés. ¿Que pensaría actualmente el señor Tarradellas...? que aunque parezca mentira, era de ERC.

Catalunya cap al no-res.

#8.1 Capit@n España, Purgandus populus!!, 25/05/2021 - 20:25

No se meta usted con el xiquiyo-president !!! jejejeje Si la Borrás tomara mas el sol tendríamos a la Moreneta y al niño con la bola en la mano.

#8.2 Pan con tomate y jamón ibérico, El Trabuco catalán..., 26/05/2021 - 09:50

Ja, ja, ja, bien traído... de todas formas hay una imagen que me atormenta... El nene hablando en la tribuna del parlament, y en un arrebato, la vacaburra desde la presidencia le atiza con el mazo... Hay confianza, a otro le tocó el culo.

#7 Marti6, Palafrugell, 25/05/2021 - 17:59

La Borrás, tant bona noia...
Tothom te el dret de desfogar se rrrrivat un moment.
I a mes, algún mes potent que ella per plantar care als borbons.

#6 Javier Inchausti Garcia, Tordera, 25/05/2021 - 17:01

No porten ni dos dies governant juntets i ja van a osties, crispetes si us plau