Publicitat
Política · 10 de Gener de 2016. 21:05h.

Puigdemont admet una "afirmació desafortunada"

Recomana a Inés Arrimadas que "aixequi la mirada de twitter"

Puigdemont admet una "afirmació desafortunada"

Piulada de Puigdemont

El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha al·ludit durant el torn de rèplica a la polèmica cita que va fer del periodista Carles Rahola, afusellat durant el franquisme, l’any 2003 sobre que “Els invasors seran foragitats de Catalunya”

Puigdemont ha reconegut que potser “alguna vegada m’he extralimitat”, però ha recomanat tant a Inés Arrimadas que “aixequi la mirada de twitter” perquè només té 140 caracters.

El candidat ha manifestat que això permet “grans titulars” i que potser va ser “una afirmació desafortunada”, però que era una cita de Carles Rahola.

Publicitat
Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#11 joan, bdn, 11/01/2016 - 19:36

Em sembla que els d'e-noticies no reflectiu el que va dir en Puigdemont retraient a l'Arrimades que utilitzés una publicaciód de twiter estreta per la razón i el Mundo.
La Inés no es va informar i va fer el ridícul al parlament.
Veig que us fot que se n'hagin ensortit encara que sigui per la mínima

#10 BEJOTA, BCN, 11/01/2016 - 17:03

E. 27-S.
CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.510.713

VOTANTS: 4.115807

Separatistes: 1.949241

Separatistes: 35% DEL CENS (47,8% DEL VOTS)

#10.1 BEJOTA, BCN, 11/01/2016 - 17:06

N.B. MÉS DE 200 ANYS( DES DE CARLES III) ELS CATALANS VAREM PODER ANAR I COMERCIÁ A L TERRITORI CASTELLÁ D'AMERICA.ENCARA RESTAN 150 ANYS PERQUE TOHOM VISQUI A CATALUNYA COM A CASA SEVA.

#10.2 Joan, bdn, 11/01/2016 - 19:30

Deus treure les dades de la razón. Vés a les fonts.

Votants: 4130.196

Separatistes: 1.966.508 (35,7% del cens).

Unionistes: 1.627.260 (un 29,5% del cens) - el 39,7% dels vots

No se sap (CSQP,UDC, PACMA, PIRATES, Blanc i nuls, Etc):536.4281 (un 9,7% del cens)

#9 Jordi Romaguera i Cubedo, L´Hospitalet de Llobregat, 11/01/2016 - 01:21

Un servidor dóna suport al flamant President de la Generalitat de Catalunya, amb tot i per tot. Ningú no s´ha de penedir de lluitar per la llibertat del seu poble. Ans el contrari. Serà recordat per llur valentia. Endavant President!. Molta sort!.

#9.1 pepe, andorra, 11/01/2016 - 14:03

la historia enseña q los q hablan de la libertad de su pueblo, al final, son los q montan las mejores dictaduras. Lo q hay q defender son los derechos de las personas frente a las dictaduras de los estados, pq el poder, sea el q sea, siempre tiende al totalitarismo. Siempre.

#9.2 joan, bdn, 11/01/2016 - 19:31

Como a que montásteis los franquistas

#9.3 Resistencia, ¿ Qué franquistas?, 11/01/2016 - 22:47

Joan ¿Se refiere, por ejemplo, al abuelo del ex-juez Vidal ( senador ERC) condecorado con la medalla de La Vieja Guardia (86 camaradas de primera hora), pata negra franquista o a su padre, alcalde franquista de Sant Sadurní d'Anoia? o ¿Quizás a los padres de Mas?
O a................

#8 Borrell ll, Girona, 10/01/2016 - 23:01

E-notícies, explica-ho tot, es referia a bombardejos sobre Barcelona durant la guerra civil.

#8.1 pepe, andorra, 11/01/2016 - 14:05

en las guerras, se suelen bombardear los puertos, estaciones de ferrocarril y fabricas de armas y Barcelona tenia todo eso. Madrid tambien lo fue, con la diferencia de q en Madrid aguantaron toda la guerra y en BCN en cuanto Yague entro por la diagonal, todos salieron corriendo. Vergonzoso.

#8.2 joan, bdn, 11/01/2016 - 19:37

Olé pepe. La primera vez que se bombardea población civil por parte de los fascistas y lo defiendes.
No amb pistoles no guanyarem. Ho farem votant a doferència de Yague

#8.3 Resistencia, Simple historia, 11/01/2016 - 21:03

"Trabajadores españoles, Pueblo antifascista!..Cataluña se ha liquidado con una deserción general...y esto no puede repetirse en el resto de la España antifascista...O nos salvamos todos o todos nos hundimos"

Manifiesto del Consejo Nacional de la República.
6 marzo 1939

#8.4 Resistencia, Del 3% al ridículo 100%, 11/01/2016 - 21:50

Joan..No fue la primera vez.

El 1° bombardeo de los franquistas sobre la población civil fue en Madrid en noviembre de 1936. El objetivo era desmoralizar a la población.
Posteriormente vendrían Durango (31 marzo 1937), Guernika( 26 abril 1937);
Los bombardeos sobre Catalunya fueron en 1938.

#8.5 Resistencia, Del 3% al ridículo 100%, 11/01/2016 - 22:00

Joan. Los "fachas"'de Madrid no solo fueron la primera población civil bombardeada por los franquistas sino que resistieron 2 años. Barcelona, 2 semanas.

Pero si no le gusta la historia no hay problema, la cambia.
Es lo que lleva haciendo la colla nacionalista desde hace mucho.

#7 Cris, Bcn, 10/01/2016 - 22:46

Se coherente y valiente con tus ideas. Lo que pasa con estos politicuchos es que nunca se imaginaban que pudieran tener estos cargos, y cuando salen sus comentarios en los medios resulta que hay que matizar sus opiniones. Venga ya....menuda tomadura de pelo!!

#7.1 joan, bdn, 11/01/2016 - 19:45

Si t'informes per la Razón o per e-noticies, passa que no t'assabentes de què va aquest twit ni el tema i feu el ridícul.