Publicitat

JxCat accepta presentar un nou escrit per delegar el vot dels diputats processats

Puigdemont cedeix

Carles Puigdemont

Junts per Catalunya i ERC han arribat a un acord per desbloquejar el ple del Parlament que es reprendrà aquest dijous a la tarda amb el debat i votació de les propostes de resolucions. JxCat ha acceptat, després d’hores de reunió amb els republicans, presentar un nou document signat pels diputats processats en què deleguen el vot en el portaveu del grup, Albert Batet.

Ara, doncs, Carles Puigdemont, Jordi Turull, Josep Rull i Jordi Sánchez entraran al registre un escrit individual i signat per ells en què ratifiquen que Batet “continuarà votant en representació” dels diputats afectats per la querella de Pablo Llarena.

D’aquesta manera, Junts per Catalunya accedeix a la demanada del president del Parlament, Roger Torrent, que aquest matí ha rebutjat el primer escrit presentat per JxCat al considerar que no s’ajustava a forma.

Publicitat
Publicitat

38 Comentaris

Publicitat
#18 OVNI, ELX, 04/10/2018 - 22:13

L'exambaixador dels Estats Units a Espanya, James Costos assegura que el llavors ministre d'Exteriors, José Manuel García Margallo, i el director de gabinet de Presidència, Jorge Moragas, el "van pressionar" perquè el president Barack Obama donés "un suport clar" a la unitat d'Espanya, i en presència del rei espanyol.

#18.1 Capit@n España, Purgandus populus!!, 04/10/2018 - 23:09

"Si fulano fuese mengano, si mengano fuese fulano
Si fulano fuese mengano, fuese zutano o perengano....."

Peret
Cantante independentista catalán

#18.2 Sergi, Bcn, 04/10/2018 - 23:45

Jaume Costos ha desmentido lo publicado en medios independentistas, y ha comentado que Barack Obama haya sido presionado "un presidente de EEUU jamás puede ser presionado".

#17 OVNI, ELX, 04/10/2018 - 22:03

El 4 d'octubre de 1934, el govern de la Generalitat president per Lluís Companys crea la primera llei de beques universitàries.

#17.1 Capit@n España, Purgandus populus!!, 04/10/2018 - 23:15

"Borriquito como tú. Tu-Ru-Ru
Que no sabes ni la U
Tu-Ru-Ru

Borriquito como tú
Tu-Ru-Ru

Yo se mas que tú."

Peret
Cantante independentista catalán

#17.2 Sergi, Bcn, 04/10/2018 - 23:42

La primera se la otorgó a un sobrino suyo. Primer caso de corrupción en España.

#16 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 04/10/2018 - 21:48

Jaume Canivell per servirlo.

#15 Veciana, Barcelona, 04/10/2018 - 18:53

Ojo,que los letrados del Parlament dicen que no quedan resueltos los problemas jurídicos. Torrent(e),acabarás en el trullo.

#15.1 Sergi, Bcn, 04/10/2018 - 20:46

Les presons serán sempre nostres!!!

#13 OVNI, ELX, 04/10/2018 - 17:49

La UE confirma que Espanya incompleix la directiva europea sobre avisos d'abús de mercat.
El tribunal europeu dona la raó a la CE, que defensava que l'Estat no havia aplicat la normativa dins del termini requerit.

Un incompliment més...

#13.1 Masias, Mis posaderas , 04/10/2018 - 18:17

Tu tampoco cumples con tu novia marciana
Al menos eso se rumorea

#13.2 Veciana, Barcelona, 04/10/2018 - 18:20

Oiiiiiiiiiis...jateeeeeeeee...

#13.3 Al ovni, Barcelona , 04/10/2018 - 18:51

Que penaaaaaaaa.ya vessssssss

#13.4 Chris, Lleida, 04/10/2018 - 18:59

La UE afirma que Catalunya incompleix amb els drets i deures sobre avísos del TSJC.
El tribunal superior de justícia dóna la raó a la CE, que sugería que no hi ha vía legal per una secessió de cap mena.

Un incompliment més...

Nota: UE = Unió Espanyola. CE = Constitució Espanyola

#13.5 Sergi, Bcn (Espanya) , 04/10/2018 - 19:05

Estrasburgo declara "inadmisible" la primera demanda contra España por el 1-O.
Copia esto OVNI

#13.6 Victor, BARNA, 04/10/2018 - 20:16

Fake news!

#13.8 Daniel, Barcelona, 04/10/2018 - 20:32

La UE confirma que Cataluña es la región más corrupta de España y una de las peor gestionadas de toda la UE según revela la propia Comisión Europea. Cataluña cae del puesto 130 al 134 de un ranking de 172 regiones.

European Quality of Government Index. 2012
https://qog.pol.gu.se/data/d atadownloads/qog-eqi-data

#13.9 Daniel, Barcelona, 04/10/2018 - 20:34

"El Tribunal Constitucional español no ha violado la convención de derechos humanos (...) y tenía derecho a tomar ciertas medidas (…) incluida la imposición de una multa a quienes eludiesen la suspension del referendum..."

Tribunal Europeo de Derechos Humanos. Estrasburgo, 3 Octubre 2018. Primera resolucion sobre el referedum del 1-O

#13.10 ferran, st.martí de provençals, 04/10/2018 - 23:03

“me he metido un dedo en el Q-lo y luego me lo he olido”

(OVNI,recolector de dátiles)