Publicitat
Política · 26 de Maig de 2015. 10:27h.

Puigdemont entra a les travesses

L'alcalde de Girona es consolida com un valor a l'alça a CDC

Puigdemont entra a les travesses

Carles Puigdemont

L’alcalde de Girona, Carles Puigdemont, es consolida com un valor a l’alça a CDC després dels bons resultats obtinguts a les eleccions municipals de diumenge, on va revalidar els 10 regidors a l’Ajuntament. 

Puigdemont entra a les travesses com a possible relleu del president de CiU i de la Generalitat, Artur Mas. El conseller de Territori i Sostenibilitat, Santi Vila; el coordinador general de CDC, Josep Rull; el conseller de la Presidència, Francesc Homs i el conseller de Justícia, Germà Gordó, completen la llista. 

El diputat reelegit alcalde va treure pit després dels resultats obtinguts i va manifestar que “hi ha una dimenssió nacional d’aquest resultat: avui Girona és la capital emocional d’aquest sentiment independentista de Catalunya”.

“Girona ha donat una gran notícia als que volen una Catalunya lliure, avui som capital emocional del catalanisme", va exposar durant la valoració dels resultats obtinguts el passat diumenge.

L’alcalde i diputat també va destacar que "malgrat el context actual hem repetit el número de regidors, i no només això sinó que hem obtingut 1.500 vots més que fa quatre anys". Segons Puigdemont, això ha succeït perque "hem compert el que havíem dit que faríem".

Publicitat
Publicitat

8 Comentaris

Publicitat
#4 Carlos Gomez, Bcn, 26/05/2015 - 12:39

Un Santi Vila bis.
I aixo es tot el que els hi queda.
Es tot un pre.concurs de creditors politic.

#3 Manolo, Barcelona, 26/05/2015 - 12:02

En la lista han puesto a Francesc Homs? ja, ja, ja, ...

A que no

Casi, casi, .... si lo ponen quizás lo votaría


Ja, ja, ja, .....


Por favor corrupcius, proponerlo para president


ja, ja, ja, ....

#2 Josep, Tarragona, 26/05/2015 - 11:26

Estos definitivamente quieren hundir a CIU... Rull, Turull y ahora este... Adeu CIU

#1 joan, barcelona, 26/05/2015 - 10:43

Amb els diners que la Generalitat i l'estat espanyol volquen a Girona, ja poden ... Cap mèrit. Un exemple: la nova biblioteca, la mes gran de Catalunya, per a menys de 100.000 habitants, pagada per en Mariano. L'ampliació de l'AP7, 4 carrils per banda, per menys de 100.000 hab, com Barcelona, ja, ja

#1.1 Jordi GRN, Girona, 26/05/2015 - 13:53

1- Les autopistes les paguen els usuaris dia a dia, no l'administració.
2 - L'autopista A-7 és la principal comunicació per carretera amb Europa, no la usen només gironins que jo sàpiga.
3- La principal via PÚBLICA que conecta amb europa, la N-II, porta dècades de retard en ampliar-la a 2 carrils.

#1.2 ambaixadorCAT, UK, 26/05/2015 - 15:30

#1

joan,
la teva demagògia m'indigna, però ja t'ha contestat prou bé en #1.1
Jordi GRN.

Visca Catalunya independent, i visca Girona.

#1.3 joan, barcelona, 26/05/2015 - 15:34

La AP7, a la circumvalacio de Girona es gratis, no facis trampes i te 8 carrils.

#1.4 Manolo, Barcelona, 26/05/2015 - 19:11

Amigo Jordi GRN