Publicitat
Política · 17 de Setembre de 2021. 16:49h.

Puigdemont es creu que és president de la UE

"Aquestes praxis no les volem a la Unió Europea"

L'expresident de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha manifestat, aquest divendres des de París, que "aquestes praxis no les volem a la UE", en referència a les acusacions del propi expresident d'espionatge cap a l'estat espanyol. "Cap estat democràtic pot permetre" l'espionatge, ha afegit.

Després de reunir-se amb diputats i senadors a l'Assemblea Nacional francesa, Puigdemont, ha assegurat tenir "proves de l'espionatge polític de l'Estat per perseguir i atacar la reputació de dissidents polítics".

L'objectiu de la reunió era explicar "el conflicte polític català i la repressió espanyola", segons ha manifestat Puigdemont a través d'un missatge en el seu compte de Twitter. "Hem parlat de l'estratègia de repressió de l'Estat, que és molt sofisticada: contempla la lawfare, les fake news i un espionatge polític d'alta envergadura del qual tenim proves, i que serà degudament denunciat", ha apuntat l'expresident.

Publicitat
Publicitat

44 Comentaris

Publicitat
#30 JM, Barcelona, 19/09/2021 - 19:35

Medios cubriendo la noticia:

-TV3
-Algunos móviles que han puesto los propios acompañantes de Puigdemont para que no se vea solo el micrófono de TV3.

#29 Osti quina veu!, Barna, 19/09/2021 - 13:21

Aquest individu te una veu com aquell lloro de los Tres Caballeros en dibuixos animats dels anys 50 que es deia José Carioca.

#28 Borja de Juan, Sant Cugat, 18/09/2021 - 11:45

Las cloacas del Estado español entre los compradores del software Pegasus para espiar los móbiles de los independentistas, el coche de Puigdemont cuando estuvo por Dinamarca con un GPS instalado en un país extranjero, sin ningún permiso, por las cloacas del E. E., al final tendremos que agradecer a las cloacas españolas que ya no usen la cal viva.

#28.1 Figueras, Figueras, 18/09/2021 - 21:05

Porque de vuestros socios asesinos, o los nuevos amigos Rusos, ¿esos nada no?

#28.2 Purria lazi, Mollerussa, 19/09/2021 - 11:50

"Puigdemont cuando estuvo por Dinamarca con un GPS instalado en un país extranjero, sin ningún permiso, por las cloacas del E. E.".... jajaja Uy, que malotes, persiguiendo a un prófugo. No como la Degene lazi, que espiaba a la oposición y luego enviaba a los mozos a incinerar las pruebas del delito...
¿De qué cuna te has caido, nene?

#27 Pepón, Bcn, 18/09/2021 - 11:41

Europa será catalana o no será

#27.1 Purria lazi, Mollerussa, 18/09/2021 - 14:23

Uy, que malotes. No como la Degene lazi, que espiaba a la oposición y luego enviaba a los mozos a incinerar las pruebas del delito...

#27.2 Purria lazi, Mollerussa, 18/09/2021 - 14:23

Europa será puigdemoniaca o no será.

#25 Pan con tomate y jamón ibérico, El Trabuco catalán..., 18/09/2021 - 10:29

"Puigdemont es creu que és president de la UE..."

¡Este boludo vive en una nube de pedos...!

¿No querían la internacionalización del "conflicto..? Pues no hace falta decir de donde viene la expresión...