Publicitat
Política · 1 de Desembre de 2019. 20:44h.

Puigdemont homenatja ara Papua Occidental

Hissa la seva bandera per a reivindicar la independència d'Indonesia

Puigdemont homenatja ara Papua Occidental

La Casa de la República Catalana ha explicat en una piulada que “hem hissat aquest matí la bandera estelada de Papua Occidental per expressar la solidaritat dels catalans amb la lluita per la llibertat i la independència del poble papú ocupat per Indonèsia #FreeWestPapua”.

Avui fa 58 anys que va ser hissada la bandera estelada de Papua Occidental. D’aquesta manera, han volgut homenatjar un territori que el 1962 es va independitzar d’Holanda, per ser ocupada l’any 1963 per Indonèsia.

Publicitat
Publicitat

26 Comentaris

Publicitat
#21 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 02/12/2019 - 17:36

Visca Papua occidental!!! Nosaltres serem la Papua occidental de l'Orient!!

#21.1 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 02/12/2019 - 18:42

Per cert, on és exactament això de la Papua occidental?

#21.2 Papua en el mapa, Capetown del Llobregat, 03/12/2019 - 11:05

Sí home, Papua occidental, entre Verges i Cassa de la Selva.

#20 Telamarinera , Vng, 02/12/2019 - 16:58

Desde q los indonesios compraron el hotel “Les Arts”, la relación económica ha sido intensa.
Y comprenderán, espero, que lo que el Varón (con B es otro el Significado) de Waterloo.. es cosa de un señor distinto desde niño, de Amer. que sigue siendo niño y de Amer.

#19 Gordon Slim, somewhere, 02/12/2019 - 16:33

"La casa de la república catalana"??? Aquesta sí que és bona, perquè allà viu un "vivales" a tot comfort, com si fos un rei rodejat de la seva cort. I ara tots som papús....hahahaha. Quina serà la propera ridiculesa que li vindrà al cap al rei nu?

#17 Sergi Sergio, Barcelona, 02/12/2019 - 14:50

El vivales de Waterloo sigue en su linea, de payasada en payasada, de ridiculo en ridiculo, ya solo los muy, muy fieles parroquianos le siguen en su circo ambulante.

#16 Carlos Gomez, bestia amb forma humana, 02/12/2019 - 13:08

Aquesta foto es de la Casa de la Republica, la casa de lenocinio on la churri del Colomines, una tal Madaula, li posa les banyes durant els breaks de la crisi humaniatria amb un tal Aleix Sarri, un dels camalics del Polvorilla

I per internacionalitzar la copula ho fan a la catalana, amb tal desenfre que els gemecs s´escolten des de Tombuctu