Publicitat
Política · 21 de Gener de 2020. 10:55h.

"Puigdemont i Comín són uns pàries a Europa"

Jordi Cañas: "Sense TV3 l'expresident no seria res"

"Puigdemont i Comín són uns pàries a Europa"

L'eurodiputat de Ciutadans, Jordi Cañas, en una entrevista a l'ABC, afirma que a Europa "ningú ha fet cas a Puigdemont i Toni Comín. No només això. Ningú els vol en el seu grup parlamentari. Ni Els Verds, que és el grup en el qual està ERC. I, és clar, quan ningú et vol a Europa, surt TV3 a donar-te un cop de mà...".

Cañas apunta en aquest sentit que "els ultres sí que els van fer cas. Puigdemont es va fotografiar amb Nigel Farage, l'home de l'Brexit, i Martina Anderson, que va estar a l'IRA". "En general, ningú vol fer-se una fotografia amb presumptes delinqüents. Comín i Puigdemont són no adscrits. No tenen grup i no poden anar a comissions. Tenen menys recursos. Són uns pàries", afirma.

L'eurodiputat sosté que la influència de Puigdemont a Europa "és zero. Això sí, domina TV3, que és per al que treballa des d'Europa. Perquè la televisió de la Generalitat de Catalunya doni tot el que fa i diu, com si això fos transcendent". "Sense TV3 Puigdemont no seria res. L'important és el que s'explica a Catalunya, no el que fa a Brussel·les o Estrasburg. Insisteixo, a Europa, no pinta res", conclou.

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#11 Neferu, Barcelona, 21/01/2020 - 21:40

Que disfrute mientras le dure, y que disfrute también de las nuevas amistades de la ultra derecha que hasta ahora son los únicos que se le han arrimado.Los delincuente se juntan con delincuentes.

#10 Ciudadano Sinmitos, Barcelona, 21/01/2020 - 19:20

Es lo peor que le podía pasar al Puchi: ponerse al alcance de Cañas.
Los cañazos en su coco no pararán. Le caerá el pelo.

#9 EUROPE, Barcelona, 21/01/2020 - 16:12

Nadie es profeta en su tierra. En el cas de Puigdemont no es cumpleix, només és profeta a comarques i pels de la corda de tota la vida. Se suposava que d'eurodiputat es camelaria Europa en un pis pas, però pel que sembla no inspira simpaties

#8 Joanet, Bcn, 21/01/2020 - 15:56

Volieu veure Puigdement portat a Espanya, exhibit emmanillat per La Castellana, escupit, vilipendiat.... i ja ho veieu, Eurodiputat al Parlament Europeu !!! Pot circular lliurement per tota la civilitzada i democràtica Europa excepte per sota els Pirineus.... no us fa reflexionar això ?

#8.1 I tant, Can Sixty, 21/01/2020 - 18:10

Hem reflexionatr i arribat a la conclusió que ets una mica curtet.

#8.2 La Mare Superiora, Saint Kitts and Nevis, 21/01/2020 - 18:59

Sí senyor,el volien veure així,el nostre heroi MHP de debò,però nosaltres sempre li direm Hosanna! Hosanna!,quan entri a Catalunya a lloms del Comín,perdó, volia dir d´un ase...

#8.3 OFNI, EL CARXE, 21/01/2020 - 19:05

"Estic segur que el MHP de debò i Comín aprofitaran la seua llibertat de moviments dins la UE per anar a Escòcia a convéncer la sra Nicola Sturgeon per convocar-hi un referèndum,encara que Boris Chohnson hachi dit que no el permetrà.Europa no acaba al Canal,almenys fins d´aquí a 10 dies."
Vicenç Pardal,Villagüevo.

#7 Cris, Barcelona , 21/01/2020 - 15:37

Con lo poco que van a durar y sin amigos en el parlamento. Lo pasarán fatal.